• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson

Absolut inte! Ska kolla imorron. Vill inte ha så stor, men ska se va dom säger (dom som kan )

Vet du hur många du ska ha, eller har du inte bestämt vilken bukett du ska ha??

• Monken

Har inte en aning. OM jag ska ha rosor tänkte jag ha ca 12-15 st och lite grönt... Just idag vill jag ha vita rosor, men förravcekan ville jag ha liljor... Svårt detta ju!!

Tror ändå att jag kommer att landa i rosor - älskar dessa vackra blommor!!!

• BlivandeFruJohansson

Dom är romantiska

• Monken

Måste bara få säga att jag provade min klänning idag. Jag köpte den för några månader sedan, men har inte alls rikitgt kunnat få igen den. Alls.

Men idag, denna fantastiska underbara dag, fick jag igen klänningen och den sitter nästan perfekt. Behöver gå ner något Kg till, sedan är allt lysande bra!

Det var en riktig kick att kunna dra upp dragkedjan helt, jag kände mig såå vacker och ville aldrig ta av klänningen. Nu var Mannen just då ute i ett ärende, och eftersom han inte får se mig i Klänningen före 7 juni så tog jag väl av den då och hängde in den i dess fodral igen...

Men, som sagt. Jag kom i den!!!!!

Wohoo!!!

• BlivandeFruJohansson

KUL!!! Ja har inte testat min på över ett & ett halvt år (fått barn..) Så vet inte hur den sitter. Men kan tänka mej att den är lite för taight Ska testa den nån dag! Idag ska ja beställa våra blommor Ska bli så skönt att kunna bocka av de me!

• Monken

Ja, jag ska väl iväg någon dag jag med och beställa bukett... Ska bli kul att höra vad det blir för bukett och vad den kommer att kosta! Lycka till!

• Vikctoria

Monken:

Såg att du var intresserad av gröna, enkla tärnklänningar. Titta i mitt album där jag har en bild på en jättefin grön, enkel klänning (jättefin tycker jag och mina tärnor iaf:)).

Vi kommer att sy upp den klänningen i Kina, via Lillsessan. Priset för skräddarsytt är 600:-/klänning.

Mvh
    Victoria

• BlivandeFruJohansson

Har nu bokat alla buketter & blommor Allt kommer gå på mindre än 1600:- Hade räknat me 2500:- Så de känns kanon!! De blev en rund bukett me mörkröda rosor, brudslöja och murgröna runt. Pärlor & strån kommer dekoreras över, jättefin! Sen kommer de bli en mindre till tärnan, likadan. BG & Bestman får corsage och sonen får en ros Känner mej Så nöjd

• Lilla Puh78

Det här är inte sant! Nu har jag blivit magsjuk igen! Har inte vart det på 8 år och nu plötsligt 2 ggr på 3 månader... Hur tusan ska jag kunna hinna fixa inbjudningarna när jag kan sitta upprätt ungefär 5 minuter åt gången? Skulle åkt till mina föräldrar i helgen och printat texten, men nu får vi se hur det blir med det... Idag fick jag låna ut dottern till grannen 2 timmar så jag kunde få vila lite.

Vikctoria: Jättefina klänningar. Liknande jag skulle vilja ha till min tärna, antingen i grön eller lila. Till dottern ska jag nog sy upp en klänning, har bara ingen aning om vilken storlek en 17-månaders brukar ha.

• BlivandeFruJohansson

Har inte vart magsjuk på evigheter, och vill absolut inte bli de!! Så hemskt! Har idag fixat hemma så är nöjd me dagne. Ska nu sova!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3