• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Justdet, kanske ska väga korten innan man köper frimärken... det har jag inte alls tänkt på.

Idag har vi firat vår 1-åriga förlovningsdag. Vi har haft det jättemysigt! Började i morse med att åka till Centralbadet och simma lite innan vi "badade badkar", dvs hade en örtkurbehandling. Vi fick lägga oss i varmt vatten i varsin stor träbalja med valfri olja i som doftade lite olika saker och hade olika egenskaper. Det var levande ljus överallt i rummet och var såå rofullt!!

Sen nu ikväll har vi varit på en tapas restaurand och ätit massa massa goda saker och druckit jättegott vin. Vi avslutade på en liten mysig pub innan vi började gå hemåt.
    Det har varit en jättemysig dag!! Det blir ju liksom den enda förlovningsdagen vi firar för hädanefter kommer vi väl "bara" att fira bröllopsdagen...

• Lilla Puh78

Monken: Gud, vad mysigt det låter. Jag och m2b längtar efter att bara få lite tid för oss själva. Ngn helg där mamma och pappa kan ta dottern så vi bara får vara.

• Silva79

Vi siktar på 5 Juni, inget är spikat ännu dock... Ska gifta oss borgerligt hemma i trädgården är det tänkt.

• Monken

Lilla Puh78, ja, det var otroligt mysigt!! Jag vill inte alls ha en vanlig vardag idag och vara påjobbet, jag vill ha gårdagen en gång till!

Silva79, vad mysigt det låter med ett trädgårdsbröllop!!

• Bellanote

monken det lät as mysigt, avis värre

silva trädgårds bröllop låter jätte mysigt.

enda sen barnsben har jag drlmt att få gifta mig på gården hemma men så svårt att lixom bara ta "bort" ett gärde för annars finns det ingen anna plats där man kan slå upp stort party tält men jag är jätte nöjd med hur vi ska gifta oss nu..

• Silva79

Vi har en enorm altan så jag tror inte det blir något partytält för oss, vi ska bara ha ett litet bröllop med 20-talet gäster. Men jag hoppas att det blir mysigt ändå :)

• BlivandeFruJohansson

Silva: De låter jätemysigt.

Har inte kollat vad våra kuvert väger, kanske måste göra de?? Idag är de 2 veckor kvar tills inbjudningarna går ut!!

• Lilla Puh78

*mutter* Varför finns det så dåligt med vita skor i vanliga skobutiker. Tänkte hitta ett par nu att ha till bröllopet. De jag hittade var fula eller i fel storlek. Och det är märkligt! Jag har alltid haft 37 i skor, men alla 37:or jag provat idag har klämt åt, medan 38:orna har ramlat av så fort jag provat gå med dem. Har de ändrat storlekarna eller har jag plötsligt fått längre fötter?

• Monken

Lilla Puh, jag vet - visst är det fel på skorna!!! Jag hade tänkt att köpa mina skor i en "vanlig" sko affär och inte i en brudaffär, men det finns ju bata fula!

Från början tänkte jag ha ett par gröna skor som jag redan har, men efter att ha provat Klänningen igen inser jag att ljusa skor blir bättre...

• Bellanote

www.melodyshoes.com ska jag beställa ifrån. billiga som tjyven.. under hundringen precis och så tillkommer frakt då med så klart. och man kan betala via paypal som visst ska va bra sägs det ..

Svar på tråden Juni 2008 Del 3