• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Den adressen fungerade inte, domänen är till salu. Eller menar du en av länkarna under?

• BlivandeFruJohansson

Kommer me köpa mina skor i en vanlig skoaffär. Måste prova skorna innan ja köper dom. Kommer ju komma en del frammåt sommaren, men vill ju helst ha dom klara nu Frimärkena är nu på varje kuvert och dom är igenklistrade Men måste kolla så vi inte måste ha 2 på varje. Dom känns ganska tunga Ska kolla de när ja ska & handla..

• Lilla Puh78

T-bax på jobbet... Känner mig helt vilsen! Tog två timmar bara att komma in i datorn, och sen hade jag ca 1200 nya mail. Delete....

Vill helst köpa skor nu så man hinner gå in dem ordentligt. Man ska ju ha de på sig ett par timmar... Så rädd att jag inte hittar skor till sommaren och då står utan. Dumt att gå barfota i kyrkan. Strandbröllop hade det funkat på. Kanske ska ändra plats?

• Monken

Våra inbjudningar vägde bara 16g, så vi klarade oss med 1 frimärke Ska lägga dem på lådan när jag går till jobbet idag. Pirrigt!!!

• Lilla Puh78

Va!? Postar ni redan? Våra läggs på lådan nästa onsdag så kommer de fram torsdag 14/2 (alla hjärtans dag). Du kanske inte orkar vänta längre?
    Själv måste jag sätta mig och skriva alla adresser och slicka frimärken. Se om jag orkar ikväll eller om jag bara kommer däcka när jag kommer hem.

• Monken

Nu ligger de klara så nu skickar vi ut dem...

• BlivandeFruJohansson

Våra ligger me & bara väntar Men dom får vänta där dom ligger tills nästa onsdag. Dom som bor i andra städer, skickar man dom en dag tidigare eller? Vill ju att alla ska få dom samma dag..

• 20080614

BlivandeFruJohansson: alla våra inbjudningskort kom fram samma dag trots att de skickades till olika städer. La dessutom på dem på en låda som tömdes senare än andra.

Kul att ni ska skicka inbjudningarna! Är ju superspännande!

• Silva79

Har inte ens fixat några inbjudningskort ännu, om man inte har så många gäster måste man väl kunna vänta lite till innan dom skickas ut?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3