• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson

Dom va snygga! Bra me lite bredare klack så man inte trillar i kyrkan

• Monken

Ja, jag tycker om dem, men vet inte om det är klokt att beställa dem innan jag ens har tittat i butiker... fast det är ju bekvämt och bra

• Lilla Puh78

Jättefina skor Monken. Måste titta på skor. Ska jag köpa nya bör jag göra det nu, annars får jag ta ett par gamla. Måste ändå ha ngt gammalt. Kanske räknas förlovningsringen som gammal iofs...

Nu ligger inbjudningarna på lådan. La i dem på väg till jobbet imorse. Så nu kan vi inte backa ur.

• BlivandeFruJohansson

Våra e me på lådan!! Pirrigt! Ska bli spännande och höra reaktioner från dom som inte vet

• Monken
    Jag/vi har babblat på om vårt bröllop, så av alla som blev bjudna är det inte någon som inte visste...

Visst är det jättespännande när man har lagt allt på lådan!! Det är en liten "nu börjar det..." känsla, med lite extra pirr i magen.
  • BlivandeFruJohansson

Mm, nu finns de ingen återvändo!!

• malfred

La också på våra idag, det bara rasa glitter från kuverten som jag lagt i..... Va inte riktigt meningen. Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg. Ska börja leta papper med toastmastern nästa vecka till festprogrammet.

• Gura

Hej alla,

Här är en till som lade inbjudningarna på posten idag. Nu är det verkligen igång på riktigt känns det som!

Vi har annars kommit ganska långt i planeringen, men det tror man ju alltid känns det som eftersom allt tar mycket längre tid än vad man tror. Min största utmaning är att hitta klänningar till mina tärnor känns det som. Den ena skall föda barn i april, så vi har ingen aning om hur hon kommer se ut efter det... och det känns obehagligt att vänta med att handla i maj, skulel vara så skönt att ha det klart bara...

• Monken

Hur känns det så här dagen efter inbjudningarna skickades? Har ni suttit med telefonerna i handen och väntat på att de skulle ringa? Det gjorde nästan jag
    Våra mammor ringde och osade samma dag och det var såå roligt att fylla i ett "ja" på listan.

• BlivandeFruJohansson

Dom osar inte till oss utan till min syster, så har inte suttit vid telefonen.. Men de känns otroligt skönt att man slipper tänka på dom mera Ska me kolla på papper till vigselhäftet & festhäftet. Vet hur de ska se ut så gäller bara att hitta dom! Börjar planera inför vår resa mot drickan Blir nog efter påsk. Spännande!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3