• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Blev det bra med frisyren?

BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-17 18:32:34 följande:
    Vi har me hållt de hemligt så nu är de skönt att man inte längre behöver smyga Imorron ska ja till frissan, ska då kolla frisyren Hoppas den blir bra!!!
    Bellanote, vad kul med ett band och vad skönt att ni slipper betala det själva!
  • Bellanote

ja jätte skönt är det vet inte vad det är som fart i min pappa men nöjd är jag. kan ha något med att min bror köpte hans hus och han minskade på priset bara för familj och då vill han nog kompensera för det tror jag.

• BlivandeFruJohansson

Satte aldrig upp frisyren helt, men den känns så rätt! Bokade även in fler besök hos frissan. En för bara toppning och den andra för färgning & slingning. Ska då öven göra gelenaglar. De e dagen innan midsommar så kommer vara fin då me Längtar massor nu!!!

• Monken

Ja, ju närmare man kommer desto mer längtas man!!! Jag ska till min frissa om några veckor och klippa till håret lite, sen har vi planerat in färg och slingning 2 veckor innan bröllopet... sen är det dags för uppsättning!!! Mitt hår växer jättefort nu, det känns verkligen skillnad från vecka tlll vecka!

Jag har köpt 6 hårnålar med pärlor på till uppsättningen och funderar fram och tillbaka på om jag ska ha diadem eller inte. Jag har beslutat att inte ha slöja.
    Jag har tjockt hår, tror ni det räcker med 6 nålar eller ska jag köpa flera?

• Bellanote

monken var hittade du hår nålar med pärlor på? jag hittade på en sida men den sidan har stängts ner.. suck.

• Monken

Köpte jättefina i en bröllopsbutik här i Sthlm. Jag har sett dem i flera butiker, så de kanske finns lite överallt. Jag har bild i mitt galleri.

• BlivandeFruJohansson

ja har oxå tjockt hår och till min systers bröllop hade ja ca 10st. Vill att tiden ska gå lite fortare. längtar tills man sitter där i stolen och ska bli fin! Mysigt

• Bellanote

ja fatta att det är snart mindre än 4 mån kvar för mig.. åååh nervöst eller.

• Lilla Puh78

Jag som har långt tjockt hår har nog aldrig lyckats ha frisyr med mindre än 45 st hårnålar... Fast då är ju de flesta såna där "osynliga". Och så har jag oxå haft rejält uppsatt med knut eller svinrygg etc.

Jag tänkte åka förbi frissan på lördag om jag orkar gå upp tillräckligt tidigt för att åka dit. Ska på kick-off med jobbet så risken är att jag är ... sliten på lördag. Annars ska jag ändå dit nästa helg, men vill ju fixa så snart som möjligt.

• Bellanote

jag har min prov uppsättning sista maj har jag för mig.. åh ser fram emot det så mycket. .

Svar på tråden Juni 2008 Del 3