• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Lapinette

Frullan - jag ser inte dig som någon surkärring men jag tror vi var flera här inne som tyckte ditt förra inlägg var lite "trist", att du inte känner dig välkommen för det är du faktiskt och det skrev jag även tidigare.

Absolut skaka hand och skriv oftare!

• Snartis

Tack för idag Frullis, Cicci och kokos
    Stora kramar till er underbara tjejer....

• FruCicci

OOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
    Jag har inte sagt ett skit, nu har jag druckit voin, men snackar skit gör jag inte.....
    Men vad bra, då har ju frullan skrivit att jag inte har sagt ngt, fick paniuk när jag såg det och tänkte bara TJEEEEEEEEEEEEEEJER vad jobbig vi är
    Hur som helst.... trevlig helg!!!!!!!!

Hur som jag ska till DUBAi.........wiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee

• FruCicci

OOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
    Jag har inte sagt ett skit, nu har jag druckit voin, men snackar skit gör jag inte.....
    Men vad bra, då har ju frullan skrivit att jag inte har sagt ngt, fick paniuk när jag såg det och tänkte bara TJEEEEEEEEEEEEEEJER vad jobbig vi är
    Hur som helst.... trevlig helg!!!!!!!!

Hur som jag ska till DUBAi.........wiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee

• Telemarkgrrl

Jag håller med Lappis, det var ett lite trist inlägg, Frullan. I synnerhet som du i inlägget innan sagt nåt om att du tyckte att man måste skriva så perfekt här i tråden och att folk bara missuppfattade dig och att du därför inte skulle skriva mer.

Men det är ju alldeles självklart att du är välkommen här och får skriva hur mycket och lite du vill, perfekt eller inte! Men det är ju omöjligt att alla kommenterar allting och ibland glömmer man ju också bort något som man velat kommentera. Jag vill jättegärna höra mer om dig och Borren!

Åh vad härligt med både en liten "fredagsfylla" och Dubai-resa, Cicci! Du är verkligen en cool morsa och en strålande förebild!!

• Telemarkgrrl

Och välkommen hem till MSW förresten, vad länge ni har varit borta! Du berättar väl mer?

• Nu är jag fruLlan

Ja det var kanske ett trist inlägg... men det var så jag kände trist eller inte. Och visst då kanske man hellre ska låta bli att skriva ett inlägg över huvud taget än ett trist inlägg Kanske blevd et tristare än vad jag menat det skulle vara för att jag var på kanelen och kanske inte hade sån fingertoppskänsla... fast har jag någonsion det kan man ju undra efter kvällens rabalder.

Men jag hade lust att berätta hur jag kände mig och hur det kändes att komma in i tråden såååååå sällan.

Just det ja. Det där med exakt korrekta inlägg det blev ju av de kommentarer som det tidigare inlägg jag skrev orsakade. Jag tycker faitktiskt fortafarande att det inlägget möttes trist varför jag lackade ur lite. men skit i det nu!

är bara lite ledsen över att det blev som det blev ikväll.
    Men jag är heeeeeeelt medvetten om att jag skrev klumpigt. Du har HELT rätt lappis man ska absolut inte använda ord så där som någon annan INTE använt. Ber om ursäkt igen. Verkligen.

Hmmmm... jag är verkligen smidig som ett kassaskåp nuförtiden! Ber verkligen om ursäkt lappis.

och cicci skitsnack är inget jag tror nån förknippar med dig. heeelt klart.

och det där med att kommentera inlägg telis.
    ABSOLUT!!!!
    Självklart så kan man inte kommentera alla inlägg. Absolut inte Det skulle ta tre svåra år och sju armhävningar. Håller helt med.
    Men det kändes som att man kom in och skrev och INGEN skrev ens ett hej eller märkte att man varit inne.´1000000 kommentarer tror jag ingen av oss hade förväntat sig. Självklart inte.

Nåja,

Hmmmmm
    känner mig lite små låg i kväll... är det därför jag skrev så dumt och fel?????

och varför i hela friden känner jag mig låg?
    Jag har världens underbaraste son och make, jag har sjukt trevlig mammaledighet och solen har super strålat på denna super trevliga dag.

Varför låg?
    hmmmm

Om det inte var så att jag har mjölkproduktion som ett mindre mejeri så skulle jag tro att det var pms på g. Men med tanke på mjölkningen så är det ju inte troligt att mensen kommer än på ett bra tag och alltså inte heller pmsén. Så det borde ju inte orsaka lågheten.

Men men jag är ju en konstig typ det är vel det.

Lappis:
    igen...
    sorry!!!!!
    kram!!!!!

• BrudSommar2006

FruLlan, om jag får fråga om något helt annat när du nu ändå är här, hur gick det med ert släktbråk, har ni rett ut det nu? Minns att det blev strul i samband med er renovering, blev det bra med den förresten? Får du fortfarande sova på nätterna?

Cicci, vad kul att du faktiskt åker!!! Jag tycker att det verkar lite bökigt med bebis på flygplats, att checka in och ta sig om bord på planet men det kanske inte är så knepigt som man inbillar sig?

Här hade vi en trist natt med Iris igår så nu hoppas jag på att få lite sömn i natt. Jag hade bestämt mig för att dra ner på amningen igen och tyckte att tolv, tre och sex kanske kunde bli bra och däremellan var hon jättejobbig. Jag hade sådan huvudvärk idag att jag inte trodde att jag skulle vara uppe så här länge ikväll men sedan var jag ute hos mina föräldrar och fikade på eftermiddagen och de gick ut med Iris och vovven på långpromenad så jag fick ta huvudvärkstablett och vila, fantastiskt!

• BrudSommar2006

Originalrosen, jag tänkte på att du skrev att någon tagit ditt nick, det är inte så att det är du själv som har det men att du inte kan logga in som dig längre och att det därför står att det är upptaget? Det blev ju struligt när de lade om BT för ett tag sedan i den där uppgraderingen eller vad de gjorde. Fast det kanske faktiskt är någon som har tagit nicket?

Svar på tråden Barnkarusellen