Diamanter till dukning
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Hahaha... vilken tråkis
Ni får säääkert en fin dukning iaf...
okej, så konstigt att dem bara skcikar vissa grejer?!
hoppas du får hem det du vill ha i alla fall, när gifter ni er??
Hehe, jag är faktikst glad att han säger vad han tycker om saker o ting. ser alldeles för många blivande män somm inte engagerar sig, så jag klagar inte.
080808.... Så det är ju ingen brådska egentligen. Men det e ju skönt o få färdigt med grejjerna. Tiden går rätt fort ju
Ni då!?
åh sicket trevligt datum! vi gifter oss 24maj.
skulle varti till hösten först men så fanns lokalen bara ledig detta datumet så vi övervägde och bestämde oss för att lägga på ett kol ;)
Va in o kollade på era bilder. Jättefin lokal. Passar ju bra med diamanter
hehe jaa eller hur!! vi var och kollade på lokalen i fredags första gången! ah det var så roligt, allt känns mer å mer verkligt hela tiden, för varje delmål som nås ;)
har no kommit långt i planeringen??
Tja sådäär. Just nu har jag lite panik över inbjudningarna som ska ut...
Vi ska ju ha 2 dagar så det är typ dubbel planering så...
Gå in på min sida så står en del vad som e klart... Det e lite till som e gjort som jag inte hunnit/glömt skriva...
HAr ni genomgående diamanttema eller?
emmalottan, har du fått diamanterna - hur ser de ut. Jag menar - gnistrar de lika mycket som swarowskikristaller? Svårt att se på bilden, och akrylglas säger mig inte så mycket...
Jag var på ett ställe förra året där swarowski hade lagt ut sina småstenar som dekoration på ett visningsbord, men visste då inte att de gicka att köpa. Jag gick och suckade efter dem länge... Synda att jag redan gift mig
äntligen är det min tur
oj två dagar, sicken fest! förstår att det är mycket då, jag tycker det är mycket med en dag!!
vi ska ha diamanter och vita rosbollar på borden, och vita blockljus som vi dekorerar med pärlbanden från weddincompany, så temat är väl att det ska gnistra, allt ska gå i vitt å champagne.
jag tycker det är svårt att hålla sig till ett tema för det finns såå mycket fint, man vill ha allt!!