Diamanter till dukning
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Mrs Love, tackar så mkt för hjälpen, dom ser jätte fina ut!
jag hittade gröna som jag skulle vilja haft.
Men när jag ska beställa där så låser det sig hela tiden för mig...
och när jag väll ha fått det i korogen och jag vill betala så vill inte min sida mer.
står bara sidan hittas inte.
Snyfft.
www.yourweddingcompany.com
Om det är någon som ska beställa från den där amrikanska sidan kan ni inte höra av er till mig då så kanse vi kan beställa ihop.
För det vill inte fungera för mig.
suck.
Jättebra då håller jag utkik i morrn då
Hej hej
Nu har jag inte läst hela tråden här, så jag vet inte om någon redan tipsat om detta...men det kan vara värt att tipsa om igen i så fall kanske!
Var inne i affären Stockhome som ligger på Kungsgatan i Stockholm, och där kunde man köppa jättestora fejkdiamanter i glas(tror jag). Tre olika storlekar pris mellan 49 och 198 har jag för mig. Den minsta var kanske 5-6 cm i största diameter och den största ca 9-10 cm (min m2b säger visserligen att jag har världens sämsta ögonmått, så jag vågar inte sätta pengar på de måtten
Kanske kan va nåt om någon tänkt sig lite större dekorationer.
Tack för tipset. Jag har köpt 55 st sånna stora redan...
TRUMVIRVEL......... Här kommer svaret alla väntat på
I mitt galleri finns det 4 bilder. Inte den bästa kvaliteten men ändå...
Den stora diamanten e dom jag har som är 9 cm i diameter.
De vänstra små är dom från wedshop
De högra är från usa i plast
Bild nr 4 i ordningen är närbild på stl. Den vänstra är från wedshop. Ligger mellan de två andra i stl.
Sanningen är, det är klart det glittrar lite mer om Swarowskikristallerna. Men inte så mycket. Jämför man pris, kvalitet och glitter är usa diamanterna heeelt klart mycket mer prisvärda.
Men dom små är väääldigt små. Så ja kommer nog satsa lite mer på de lite större.
TACK miinimonster för leveransen. MYCKET uppskattat. NU ska jag beställa mina
Tack för din utförliga analys!! Vad roligt att få se bilderna och höra att jag har köpt "rätt" diamanter Skulle kanske haft en påse till av de stora...
Äntligen är det min tur skrev 2008-03-20 19:41:44 följande:
Det verkar ju konstigt. Har du provat att maila in din beställning? Det finkar nog. Så kommer jag göra tror jag. Då får man ju svar direkt också.
Tutik och Prasart skrev 2008-03-20 21:55:12 följande: