• Sibbis

Diamanter till dukning

Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D

• Svar på tråden Diamanter till dukning
  • emmalottan

limegrön
    nej inte fått dem än men antar att dem kommer i denna eller nästa vecka, är jättespänd på hur dem ser ut! hoppas verkligen dem gnistrar lite i alla fall! ser ju ut lite så på bilden,, inte så dyra i alla fall! 5000st för 300kr ungefär ;)

• Äntligen är det min tur

Jag kompå en idee´!!!
    Om det är ok för dig alltså
    Kan jag skicka en av de äkta swarowsikristallerna till dig. Så får du jämföra... Jag betalade ju 1000:- för ca 1000 st!!! Lite skillnad i pris.

Så får alla som undrar ett svar!

Va e det för rosbollar ni ska ha på borden?? Tycker dukningen låter lite som vår

emmalottan skrev 2008-02-19 11:54:32 följande:
    limegrönnej inte fått dem än men antar att dem kommer i denna eller nästa vecka, är jättespänd på hur dem ser ut! hoppas verkligen dem gnistrar lite i alla fall! ser ju ut lite så på bilden,, inte så dyra i alla fall! 5000st för 300kr ungefär ;)
  • emmalottan

bättre jag skickar några av mina billiga till dig så slipper du bli av med nån av dina som kostar lite mer! skickar dessutom med gratis porto!
    skicka adressen till min mail: emmalottan@hotmail.com så skickar jag över så fort dem kommit!

jag tänkte ta rund oasis och sticka ner rosor i den å lägga bollen på nån kruka/skål/kopp av något slag. kanske ha lite pärlor i blommorna. vad är det för nåra du ska ha??
    nyfiken!!

Ja det är ju sant

Vi ska ha bollar på en pinne upp i luften liksom...
    Önskar vi hade råd med äkta blommor men det blir plastblomsbollar som jag ska spraymåla i vit o rosa (vårt färgtema)
    Ville först att de skulle hänga från taket över alla bord. Men det får man inte i den lokalen vi ska vara i.

Jag skickar ett mail till dig....

• TyresöBrud

Hej,
    är också sugen på att ha diamanter i dukningen. Kan ni inte tala om hur stor skillnaden är, vilka man bör köpa. Stort tack på förhand!

• emmalottan

klart att vi gör!! så fort vi jämfört!!

Japp!!!

Nu väntar vi bara med spänning på emmalottans leverans. O sen en leverans till mig

Ska bli spännande tycker jag!

• TyresöBrud

Tusen tack!
    Nu väntar jag med spänning också

• Limegrön

Vad bra det är med BT när man kan jämföra saker med varandra utan att köpa alla sorter själv!

Vill ju veta hur det går????
    Har du fått hem några diamanter än?

NYFIKEN!!

emmalottan skrev 2008-02-20 19:09:18 följande:
    klart att vi gör!! så fort vi jämfört!!
Svar på tråden Diamanter till dukning