• Sibbis

Diamanter till dukning

Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D

• Svar på tråden Diamanter till dukning
  • miinimonster

Jag har fått mina!!!
    1 påse av varje storlek... Totalt 5 000 st små diamanter!

• Äntligen är det min tur

Hur såg dom ut då? Gnistrar dom? Är det glas eller plast?
    Bild...???

miinimonster skrev 2008-03-02 09:33:13 följande:
    Jag har fått mina!!! 1 påse av varje storlek... Totalt 5 000 st små diamanter!
  • miinimonster

Hej igen! Ja, de gnistrar jättefint! Har lagt in en bild i mitt galleri. har även bild från deras hemsida där och de gör sig mer rättvisa på deras bild, min är lite mörk... de är gjorda i plast men det syns inte på dem. Jag är SUPERNÖJD!

Det där ser ju jättebra ut. Ofta så kan ju bilder på hemsidor va lite missvisande så det är bra o se dom från vanliga bilder ibland.

Då ska jag ta o beställa också...

Tack. Jag har redan köpt 10 påasr där men dom är så små o dyyra.

mooogn skrev 2008-03-02 14:10:00 följande:
    Här finns det också:www.wedshop.se/
  • Augusti08

Miinimonster: Hur lång tid tog det att få hem stenarna från att du beställde och vad kostade det inkl. tull och frakt?
    Är nämligen jättesugen på sådana i dukningen.. :)

• Vicka81

EmmaLottan: Åh så snyggt! Hur många kuvert (om du har långbord) räknar du med att de räcker till (5000st)?

• Vicka81

Minimonster menade jag såklart

• miinimonster

Det tog ungefär en och en halv vecka att få hem dem och jag tror att de kostade ungefär 450-500 kronor inkl tull och frakt och postens avgifter... kommer inte ihåg exakt.

Vi ska ha 60 gäster och kommer att sitta vid ett vanligt rakt honörsbord och vid runda bord. Ska ha diamanterna mest i mitten av borden. Jag tror lätt att det kan räcka till mer platser än så. Det beror helt på hur tjockt de ska ligga och vad man ska ha mer på borden...

Svar på tråden Diamanter till dukning