• Sibbis

Diamanter till dukning

Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D

• Svar på tråden Diamanter till dukning
  • Limegrön

sommarbrud 080802 skrev 2008-03-12 15:33:15 följande:

Jag är lite sugen på dehär,då vi ska gifta oss utomhus. Någon som har en ide om hur man kan göra de och vart man kanske kan få tag i sådant tyg?yourweddingcompany.com/index.php/action/purch.../#
    Oj vad fint! Men det förutsätter nog att gästerna kan gå och sätta sig från andra hållet, om man inte vill kliva över tyget...
  • sommarbrud 080802

det kan de absolut göra. De är inga problem!

Limegrön skrev 2008-03-12 19:36:46 följande:
    sommarbrud 080802 skrev 2008-03-12 15:33:15 följande:
    Oj vad fint! Men det förutsätter nog att gästerna kan gå och sätta sig från andra hållet, om man inte vill kliva över tyget...
  • emmalottan

diamanterna från wedshop är rätt dyra!
    billigare att köra från usa, 5000st i olika storlekar för ca 3-400kr ;)
    jag har beställt från myweddingcompany.com.
    har iofs inte fått hem dem än men hoppas dem kommer snart!

• Kirsto

Det är klart att swarovskikristaller är dyrare än akryl! Helt olika gnister i stenarna. Sen beror det ju på ekonomi, hur mycket man behöver och hur noga man är med gnistret vad man väljer.

• Äntligen är det min tur

Har köpt 55 st stora diamanter (9cm) till dukningen idag! Fiiina!!

Nu ska jag bara beställa de små från USA också... Väntar o väntar på ditt svar emmalottan!! Sen så....

• emmalottan

å nu vet jag att mina diamanter befinner sig i kanada! vad gör dem där?? att det skall vara så svårt att få dem hitskickade,, fortsätter min väntan.

• bridesilly

vart handlar ni i usa som skickar till sverige?

• miinimonster

Äntligen är det min tur: Om du vill kan jag skicka några av mina USA diamanter till dig för jämförelse. Stackars emmalottans paket är visst ute på vift.
    Jag har ju haft mina ett tag men har inte tänkt på det tidigare... Sorry

• emmalottan

det hade varit schysst! då får alla svar på sina frågor..
    Ja mitt paket är verkligen ute på vift, å det är bara två månader kvar till mitt bröllop. suck

Svar på tråden Diamanter till dukning