• Sibbis

Diamanter till dukning

Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D

• Svar på tråden Diamanter till dukning
  • Äntligen är det min tur

Nu har du min mail i din gästbok!!
    TOPPEN!!! Jag e såååå nyfiken!
    TACK!!!

miinimonster skrev 2008-03-17 09:11:03 följande:
    Äntligen är det min tur: Om du vill kan jag skicka några av mina USA diamanter till dig för jämförelse. Stackars emmalottans paket är visst ute på vift.Jag har ju haft mina ett tag men har inte tänkt på det tidigare... Sorry

Bra. Då väntar vi spänning på miinimonsters leverans .......

• emmalottan

ah vad bra!! skall bli kul å se hur stor skillnad det är,,,

• emeliek45

EmmaLottan: försökte titta in på hemsidan som du hänvisade till, men förstod inte vart du gick vidare....Hjälp, vill också ha såna...

• Mrs love

www.yourweddingcompany.com
    Sen hittar du det under dekorationer...

emeliek45 skrev 2008-03-18 13:07:00 följande:
    EmmaLottan: försökte titta in på hemsidan som du hänvisade till, men förstod inte vart du gick vidare....Hjälp, vill också ha såna...
  • Godisråttan

jag har beställt från wedshop men är inte nöjd De var pyttesmå och om man skulle ha större så blev det jättedyrt så jag skulle inte rekomendera dom om man inte är ute ute efter väldigt små...

Jag har också beställt dom. 10 påsar. Håller med dom va pyttesmå... Men glittrar fin iofs
    Men jag blev också besviken. Därför ska vi jämföra för o se skilnaden vs. priset o så!

Jag skriver här så fort jag fått provet från miinimonster

Godisråttan skrev 2008-03-18 13:17:28 följande:
    jag har beställt från wedshop men är inte nöjd De var pyttesmå och om man skulle ha större så blev det jättedyrt så jag skulle inte rekomendera dom om man inte är ute ute efter väldigt små...
  • miinimonster

Hej... miinimonstret här. har en liten bekännelse att göra... Det körde ihop sig helt galet mycket igår och hann därför inte få iväg de små diamanterna till Äntligen är det min tur Sorry!
    Jag skickar dem till henne idag så fårvii förhoppningsvis snart ett svar på hur mycket som skiljer

Svar på tråden Diamanter till dukning