Diamanter till dukning
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D
Nu har du min mail i din gästbok!!
TOPPEN!!! Jag e såååå nyfiken!
TACK!!!
Bra. Då väntar vi spänning på miinimonsters leverans .......
ah vad bra!! skall bli kul å se hur stor skillnad det är,,,
EmmaLottan: försökte titta in på hemsidan som du hänvisade till, men förstod inte vart du gick vidare....Hjälp, vill också ha såna...
www.yourweddingcompany.com
Sen hittar du det under dekorationer...
jag har beställt från wedshop men är inte nöjd De var pyttesmå och om man skulle ha större så blev det jättedyrt så jag skulle inte rekomendera dom om man inte är ute ute efter väldigt små...
Jag har också beställt dom. 10 påsar. Håller med dom va pyttesmå... Men glittrar fin iofs
Men jag blev också besviken. Därför ska vi jämföra för o se skilnaden vs. priset o så!
Jag skriver här så fort jag fått provet från miinimonster
www.weddingmountain.com/p-7483-heart-jewels-in-diamond-clear.aspx
Har ni sett dom här då????
Åh, dom var fina!
Äntligen är det min tur skrev 2008-03-18 21:23:00 följande:
Hej... miinimonstret här. har en liten bekännelse att göra... Det körde ihop sig helt galet mycket igår och hann därför inte få iväg de små diamanterna till Äntligen är det min tur Sorry!
Jag skickar dem till henne idag så fårvii förhoppningsvis snart ett svar på hur mycket som skiljer