• Sibbis

Diamanter till dukning

Har ett starkt minne av att jag på flera håll har sett att folk har köpt diamanter att smycka borden med. Var har ni köpt dessa? Tack på förhand :D

• Svar på tråden Diamanter till dukning
  • Lady o Lufsen

Om någon känner till varuhuset "Hedlandet" som ligger i närheten av Strängnäs så finns där knytnävs-stora diamanter, i glas, för 49:-/st.

Jättehäftiga!!!

• Äntligen är det min tur

Sånna har jag köpt 60 st av. Dom är 9 cm i diameter.

Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 08:37:52 följande:

Om någon känner till varuhuset "Hedlandet" som ligger i närheten av Strängnäs så finns där knytnävs-stora diamanter, i glas, för 49:-/st.Jättehäftiga!!!
  • Lady o Lufsen

Är 9cm dom största? På det varuhuset fanns det tre olika storlekar men jag tittade inte sååå noga så att jag kan ta gift på att den största var 9cm...Gud vad häftig din dukning kommer att bli- du måste lägga ut bilder här sen!!!!!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-03-03 21:43:27 följande:

Sånna har jag köpt 60 st av. Dom är 9 cm i diameter. Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 08:37:52 följande:
  • Äntligen är det min tur

Jag har alla stl. hemma. Den största är 9 cm. Snygga.
    Ja tack, jag tror också det kommer bli snyggt faktskt. Med lite blandat stora o små diamaneter...
    Lovar att det kommer bilder i galleriet sen. Det är ju bara 5 månader kvar...

Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 21:50:23 följande:

Är 9cm dom största? På det varuhuset fanns det tre olika storlekar men jag tittade inte sååå noga så att jag kan ta gift på att den största var 9cm...Gud vad häftig din dukning kommer att bli- du måste lägga ut bilder här sen!!!!!Äntligen är det min tur skrev 2008-03-03 21:43:27 följande:
  • Limegrön

Hur gick det med jämförelsen? Har ni fått alla nu, så vi får veta... Nyfiken!

• emmalottan

har inte fått mina diamanter än;(
    väntar å väntar

• Vicka81

Om någon är sugen på att sälja mig sina diamanter efter vigseln (om den äger rum före 2/8) så inboxa mig

• sommarbrud 080802

Samma här,inboxa mig om ni vill sälja dem efter erat bröllop och om de äger rum före den 2/8

• sommarbrud 080802

Jag är lite sugen på dehär,då vi ska gifta oss utomhus. Någon som har en ide om hur man kan göra de och vart man kanske kan få tag i sådant tyg?

http://yourweddingcompany.com/index.php/action/purchase/productId/48/categoryId/123/#

Svar på tråden Diamanter till dukning