• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Nu har vi oxå anmält oss till valskursen!

• Fröken Planera

Vad kul, Flamora!!! Jag funderar på om man ska ha bröllopsskorna på sig, vad tror du??? Är det fler brudpar som är sugna på att valsa runt med oss den 31/5??

Flamora skrev 2008-05-11 17:07:00 följande:
    Nu har vi oxå anmält oss till valskursen!
  • a wife to be

Var ska ni lära er dansa vals???

• Fröken Planera

a wife to be skrev 2008-05-11 17:51:19 följande:

Var ska ni lära er dansa vals???
    I Malmö, jag tror det är genom studiefrämjandet.. Eller vilka var det Flamora?? Ystadvägen ligger det på har jag för mig. (Det var inte jag som anmälde oss, det är därför jag har så dålig koll..) Det är några timmar under dagen den 31/5.. Det pirrar i magen bara jag tänker på det.. Bröllopet känns så verkligt nu!!!
  • MatchlessLady

Det kändes toppen! Även om man som vi, har ett litet bröllop så är det ändå så härligt som man kan tänka sig. Jag grät inte men precis innan själva ceremonin började kändes det väldigt högtidligt och jag blev lite tårögd.
    Jag har skrivit en berättelse som en egen tråd. Tyvärr, kommer inga bilder på oss, min man (wow, min man! hihi) vill vara lite hemlig. Man får ju kompromissa nu när man är gift

Fröken Planera skrev 2008-05-11 16:11:10 följande:

Matchlesslady. Åhh vad härligt! Du har redan gjort det!!! Hur kändes det??? Var det så härligt som vi föreställer oss? Grät du? Berätta!!! Och när får vi se bilderna på er?
  • Fröken Planera

Jag såg din andra tråd.. Även jag blev lite tårögd när jag läste om er stora dag! Man är nog lite extra blödig nu när man planerar sitt bröllop. Jag avundas er det fina vädret, hoppas det blir lika fing den 19:e juli!!!

MatchlessLady skrev 2008-05-11 18:56:49 följande:
    Det kändes toppen! Även om man som vi, har ett litet bröllop så är det ändå så härligt som man kan tänka sig. Jag grät inte men precis innan själva ceremonin började kändes det väldigt högtidligt och jag blev lite tårögd. Jag har skrivit en berättelse som en egen tråd. Tyvärr, kommer inga bilder på oss, min man (wow, min man! hihi) vill vara lite hemlig. Man får ju kompromissa nu när man är gift Fröken Planera skrev 2008-05-11 16:11:10 följande:
  • Flamora

Ja, det var Studiefrämjandet, 31/5 kl 11.15-14.30:
    www.svs.sfr.se/extern/DansochTeater1.htm

Jag tror faktiskt att jag ska ta med bröllopsskorna så att man kan öva lite i dom .

Fröken Planera skrev 2008-05-11 18:22:35 följande:

a wife to be skrev 2008-05-11 17:51:19 följande:
    I Malmö, jag tror det är genom studiefrämjandet.. Eller vilka var det Flamora?? Ystadvägen ligger det på har jag för mig. (Det var inte jag som anmälde oss, det är därför jag har så dålig koll..) Det är några timmar under dagen den 31/5.. Det pirrar i magen bara jag tänker på det.. Bröllopet känns så verkligt nu!!!
  • Hedebris

funderar på det............

min pojkvän kan inte dansa

• Fysio

Fröken Planera skrev 2008-05-10 15:22:16 följande:

Vad konstigt.. Vad var det för saker du skulle packa?
    Jag skulle packa något gammalt, något nytt, något lånat något blått, träningskläder, baddräkt, kläder för party, skor jag kan dansa 8-timmar i och en skiva med favoritmusik! Tror mina kära vänner retas LITE med mitt kontrollbehov.... =)

Har för övrigt träffat prästen idag och övat i kyrkan... jag blir helt tjutfärdig bara av det puh... undrar hur det ska gå om en månad.... sen träffade vi fotografen och planerade fotografering, miljöer och annat! Känns verkligt nu faktiskt =)
  • MatchlessLady

Ja, man blir nog lite extra blödig när man är mitt inne i planeringen...
    Klart att ni ska få lika fint väder!!

Fröken Planera skrev 2008-05-11 18:59:22 följande:

Jag såg din andra tråd.. Även jag blev lite tårögd när jag läste om er stora dag! Man är nog lite extra blödig nu när man planerar sitt bröllop. Jag avundas er det fina vädret, hoppas det blir lika fing den 19:e juli!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4