• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • a wife to be

Vad kul. Jag är ju tom ledig den dagen, kryss i taket! Eftersom det såklart kommer att vara fint väder så kan man ju efter vigseln gå och ta ett glas vin eller två och leva vidare på lyckoruset från er fantastika vigsel

• Anja 19 juli 2008

Hohohoho ja eller hur

Ni är så välkomna så

Dyker du upp idag förresten? Vi ska ju fika, träffas vid gräddhyllan 17.45 typ, sedan kommer folk att droppa in fram t 18.30 tror jag, vi käkar lite, dricker nån kaffe etc sen förflyttar vi oss (de som vill och kan och orkar) t stortorgets uteservering (är den uppsatt, det MÅSTE den ju vara) och tar nåt glas vin...

• Anja 19 juli 2008

vår fantastiska vigsel... gulp... tänk om den inte alls blir fantastisk... tänk om INGENTING klaffar! Shit shit shit...

nu fick jag lite prestationsångest, när en annan planerande brud med mkt höga krav ska titta på min vigsel, fniss...

• a wife to be

Ja det hade kanske varit skoj och avkopplande. Är ni många som redan känner varandra eller?? Alice är sjuk - igen. Hon är förkyld och hade 39,4 inatt, är inte så himla pigg idag då man varit vaken halva natten-gääsp! När kommer du att vara där? Har ni bokat bord eller så, tänkte på om man måste "anmäla" sig?

• Anja 19 juli 2008

Hmm nä vi har inte bokat bord... hoppas på att det går att KLÄMMA IN SIG...

finns ju rätt många bord där inne...

Jag kommer att vara där 17.45
    Ivan är oxå sjuk... har nog oxå ungefär 39 i feber stackarn... Jag har dock fått sova inatt så jag är ganska pigg.

• Embo81

Alla ni som ska ha Mickael Tannus var ska ni fotograferas någonstan? Känns ju lite som om man måste ha en fin inomhusmiljö om det av någon mycket konstig anledning skulle vara kass väder. Var? Några bra tips?

• Fröken Planera

Nä, skit i det Embo.. Jag fick precis informationen på en annan tråd att det ska bli den varmaste sommaren på 150 år...=)
    Om det mot all förmodan inte blir så, så blir jag helt knäckt och då blir det inget bröllop.

Embo81 skrev 2008-05-07 14:12:43 följande:
    Alla ni som ska ha Mickael Tannus var ska ni fotograferas någonstan? Känns ju lite som om man måste ha en fin inomhusmiljö om det av någon mycket konstig anledning skulle vara kass väder. Var? Några bra tips?
  • Fröken Planera

Embo förresten1 Såg du i Sydsvenskan idag??? de har ju haft en reportageserie om ett par som planerat bröllop. Idag var själva vigseln med och de hade haft den prästen jag pratat om. Madelene Körner, hon jobbar tydligen i Flädie, tror jag att det står..

• Embo81

haha! vet inte om jag litar till 100% på att det blir kalasväder...blir visserligen helt förstörd om det regnar!!! Klart att det kommer vara fint, men om om om...

Ska genast kolla sydsvenskans hemsida!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4