• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Tina75

Vad ska ni gravera in i era ringar? Har nog bestämt vilken ring vi ska ha nu så nu är frågan vad som ska stå i den.......blir i perioder tokig på alla beslut som ska tas, roliga men ganska jobbiga faktiskt ;)

• Fröken Planera

Bra fråga Tina.. Jag har också funderat på det..
    Vad ska ni andra ha..?

Tina75 skrev 2008-05-03 15:50:35 följande:
    Vad ska ni gravera in i era ringar? Har nog bestämt vilken ring vi ska ha nu så nu är frågan vad som ska stå i den.......blir i perioder tokig på alla beslut som ska tas, roliga men ganska jobbiga faktiskt ;)
  • NEoMA

i våra kommer det stå "corda mea tibi est" för att matcha förlovningsringarna där det står "amor vincit omnia".

• Anja 19 juli 2008

I min står det (fick ej plats med mer än 12 tecken inkl mellanslag osv så det blir INTE mycket som kan stå när man har diamanter runt halva ringen, då är det ju hål i guldet under varje diamant så det är bara nederdelen av ringen som går att skriva i) D.G 19/7-08

Skittrist, haha...

I Daniels ring står det Anja 19/7-08 I nöd och lust (för att det verkligen speglar vårt liv tillsammans so far)

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Var det du som berättade om en billig fotograf?

Vi har bestämt oss för att vi verkligen vill och MÅSTE ha fotograf. Skulle bli så besviken om vi inte hade vackra foton att hjälpa oss minnas dagen, foton där man ser riktigt vacker ut, konstnärliga foton lixom

Skulle du vilja berätta för mig i min inbox gärna vad ni får och till vilket pris och hur jag kommer i kontakt. Har dom någon hemsida så vill jag HEMSKT gärna veta det oxå

jättegulligt om du vill hjälpa mig!

(om det inte var du som berättade om den billiga fotografen utan någon annan känner igen sig så vill jag såklart att den personen svarar )

• labbråttan83

Ååh, jag har precis struttat runt i lägenheten iklädd min klänning tillsammans med mina smycken och skor!!! Iiiiih känns det i magen

Jag har faktiskt inte tagit av mina skor än, vill ha dem jämt ha ha. Kanske inte så vidare bekvämt med tanke på de spetsiga tårna som ni kan se i galleriet... och klacken...

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan, shiiit vad jag längtar att kunna få strutta runt i min klänning *asg*

FAst det krävs lite för mkt jobb för mig att lyckas med det (måste ju ha hjälp m korsett och DAniel får inte se klänningen så jag ska inte förvara den hemma utan hos min toastmistress )

Jag lär hänga hos henne mer än vanligt

Mina skor är underbart sköna... jag går oxå i dem så ofta jag kan. Brukar ha ringen på mig ibland oxå

• Fröken Planera

Ååååhh vad avundsjuk jag blir!!! Jag vill också ha mina bröllopsgrejer. Jag har börjat gå in skorna, men det är inte samma sak att bara ha dem, jag vill ju ha full mundering!! Ringde till Ateljé MB idag, men min klänning har inte kommit än, det dröjer ca 2 veckor till.. Suck. Men min systers tärnklänning har kommit, så det är ju kul för henne! (not)
    Min ring ska i alla fall komma någon gång under denna veckan..

• Fysio

nu får man börja akta brännan... satt 2 timmar på mårtenstorget i lördags och lyckades gassa in en snygg halterneckbränna... matchar inte så snyggt till min axelbandslöa klänning... fick genast iväg och köpa en tub-bikini för att kunna jobba bort ränderna..... snyggt att se ut som värsta polkagrisen!!!!

• Anja 19 juli 2008

Fysio, det där m brännan är ett jä..la projekt!!

Min bränna tar ju formen utav halslinningen på tröjan, som en djupare rund urringning, SNYGGT! not!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4