• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Tack, Anja. Din uppsättning är oxå jättefin. Så stilrent på nåt sätt. Du kommer att bli såå snygg!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-23 22:15:27 följande:

flamoratycker din uppsättning är jättefin Jag ska först få håret lagt på spolar, sen gör makeup-tjejen sminket och sen fixar frisörskan klart håret.Så här ska min frisyr se ut:anjasbrollops.blogg.se/1203679145_helt_rtt.ht...
  • labbråttan83

Så fina ni ska vara i håret! Jag själv har inte bestämt hur det ska vara än, ska jag klippa mig, inte klippa mig??? Hmm...

Vad jag har bestämt är blommorna till bukett/corsage! Jag var på KC blommor och beställde dem igår Det finns så mycket att välja på så man blir helt snurrig... Efter mycket velande (vilket är egentligen ovanligt mig) blev det ljuslila rosor (cool water), cremevita rosor (kommer inte ihåg namnet...), ljuslila/spräckliga orkidéer och lite murgröna runt om. Orkidéerna var ett måste, min absoluta favorit, hela vardagsrummet är fullt av dem och köket.... ha ha

• Embo81

låter jättefint! Har du ingen bild?

• Hedebris

jag hade nog fixat hår först och sedan smink. till studentbalen fick jag ändå sminkas om efter håret. eftersom det gjorde så ont så tårarna började rinna....

vill man vara fin..............

• Vinnaren

Hejsan!
    Ny här på tråden, gifter mig om 36 (!!!) dagar i Gårdstånga kyrka.
    Allt känns upp och ner just nu och jag har ingen koll på något alls känns det som....
    Skall i vilket fall som helst bli underbart.

• Tina75

Vinnaren, Välkommen!!

Idag ska jag och en väninnan åka på spa - ska bli såååå underbart. Det börjar dra ihop sig till bröllop nu, fick en kort känsla om att det kanske skulle bli hippa ........ tänk om ;)

• Flamora

Spännande! Du får berätta om det blev hippa. Själv fick jag en massa nedräknings-sms från i onsdagskväll (räknade ner till idag kl 9.00). Inte hände det nånting... Bara luras

Tina75 skrev 2008-04-26 10:48:50 följande:
    Vinnaren, Välkommen!! Idag ska jag och en väninnan åka på spa - ska bli såååå underbart. Det börjar dra ihop sig till bröllop nu, fick en kort känsla om att det kanske skulle bli hippa ........ tänk om ;)
  • Vinnaren

Jag har också börjat fundera på hippa, bara 35 dagar till bröllop och nästa helg jobbar jag ju hela helgen så den kan det inte bli så då återstår bara pingst (10/5+11/5) och 16/5+17/5, ojojoj. Jag börjar bli lite nervös, är övertygad om att min hippa kommer att bli lugn och mysig.

Spa låter ljuvligt!!

• Embo81

Välkommen hit Vinnaren! Jag har en kollega som kom till jobbet och blev direkt inskickad till en patient som skulle föda (jobbar på förlossningen), "den barnmorskan som var där inne ville bli avlöst", men där var ingen patient, utan 12 stycken kompisar som kidnappade henne. Så det är ingen säkerhet att man ska jobba när man kommer till jobbet.... hihi..

Måste bara svära lite över prästerna igen! Vi hittar ingen! Börjar bli lite smått uppgiven... Frågade en kollegas man, men han ska ha någon jourtelefon så han kunde inte heller. Va faaaaaaannnnn!!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4