• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • ingenjörsbruden
    Flamora skrev 2008-04-14 20:38:08 följande:
    Åh, vad kul det ska bli! Jag bakar gärna mina specialare till middagen: pestobullar. Jag tycker att de är supergoda. Eller ni kanske redan har bestämt vad det ska vara till kycklingen? Precis som Embo orkade jag inte leta upp vad ni sagt
    Pestobullar låter gott!!! Har man det som bröd till maten?!

Men kycklingen kom jag med förslaget om Italiensk kycklingpasta.

Fräser spenat med vitlök o soltorkade tomater, sen har man i mascarpone o lite vatten. Kycklingen steker man i bitar o lägger sedan i pastasåsen. Serveras med tagliatelle o vin!!

Passar säkert bra med pestobullar till!!
  • Anja 19 juli 2008

Tycker att italiensk kycklingpasta och pestobullar låter ljuvligt. Jag är HUNGRIG. (cambridge) *asg*

• Flamora

Mmmm, vad gott det låter! Då passar ju pestobullar utmärkt till

• AnneiLund

GUUUUD vad allt låter gott!!!!!
    Jag är sjukt hungrig!!!!!

• Tina75

Onekligen blir det lite jobbigt att läsa om allt detta gottiga när man febrilt kämpar för att inte stoppa i sig allt för mycket godsaker just nu ;) - som om det skulle gå :)

• Fröken Planera

Jag håller med, det låter fantastiskt gott!!! Vilken kanonmeny!!!

• Tina75

Anja, såg i en annan tråd att du köpt västar till dina barn så jag kikade in på din blogg!! Var har du köpt dessa? de är ju bara såååååå söta. Har letat febrilt efter kläder till min kille men inte lyckats så nu blev jag hoppfull igen!!

• Tina75

Har ännu inte lyckats boka håruppsättning. Vet ni någon nikan rekommendera??

• Anja 19 juli 2008

Tina75

ja visst är dom söta

jag köpte dem på www.4baby4us.se

Jag ska göra min uppsättning på tokyo makeover. Vet inte alls om de är bra, men jag kände verkligen att det klickade rätt med frisörskan, skitgullig tjej som hette Frida. Ska även göra fransförlängning, naglar o make-up där

• Tina75

Det var då inte det enkla att komma in på den sidan ;) är den rätt så verkar den upphört......typiskt :)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4