• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Kan inte din son ha ivoryväst med en slips i guld! Är ju jättesnyggt... Jag tyckte nästan att ivoryvästen skiftar lite i guld när man vrider på den.

• Embo81

ger upp! prästen vi var o kollade på idag är gravid med BP en vecka innan vi ska gifta oss.... grrrrr!!!!

• Anettan73
    Embo81 skrev 2008-04-20 16:12:13 följande:
    ger upp! prästen vi var o kollade på idag är gravid med BP en vecka innan vi ska gifta oss.... grrrrr!!!!
    Typiskt...
  • Tina75

Ohhh så söt din lilla tjej är. Du kommer verkligen ha en riktigt prinsessa bredvid dig på bröllopet :)

• Anja 19 juli 2008

Tina75

hihi jaaaaa verkligen... HOn kommer stjäla showen helt

Embo81

alltså ni har ju verkligen otur!!! Kolla upp den prästen jag talade om. Såååå bra!

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-04-20 16:12:13 följande:
    gravid med BP..... BrandPost???? BebisPlopp???? Det är ju en hel djungel med förkortningar här!!!!

Anja, du hoppar över Stof o Stil på lördag eller?!
    Jag har äntligen lyckats få min m2b till att planera in ett besök i kyrka o slott ...så klart blev det på lördag.....
  • Anettan73

Ett tips e Stures eller Tures tyger på almviksgatan vägen något Har aldrig sett så mycket tyger i hela mitt liv...

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden

nu har jag fixat barnvakt (efter mkt kämpande) till på lördag, yyeeeiiihh... mellan 11 och 14 har jag barnvakt

Ska du fortf till stoff och stil?

• Anja 19 juli 2008

Ah ingenjörsbruden, såg ditt inlägg nu. då föll det. Synd!

Fast kul för dig att du fått med dig din m2b.

Någon annan som vill till stoff och stil på lördag? *lägger huvudet på sned*

BP betyder beräknad partus (förlossning)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4