• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

hmm tina, jag var inne på den inatt... ska kolla om jag skrivit rätt här... f..n vad konstigt!!!

• Anja 19 juli 2008

men shit det är ju skitskumt! Men det stämmer. Det ÄR rätt adress... skulle dock tro att det där bara är tillfälligt och att dom fixar till det mkt snabbt.

jag fick ju mina grejor från dom igår och är supernöjd!

• Tina75

Då håller jag ögonen öppna under dagen :)

Jag har lite lätt panik då jag inte vet var jag ska göra vid mitt hår.....har kollat marknaden men blir inte klokare av detta, känns sååååå svårt att veta var man ska gå. Buuuuuuuuuuuhhhhhhh alla dessa beslut gör mig galen!!

• Anja 19 juli 2008

Jag har hört att Ego ska vara bra! Och ha rimliga priser! Kolla upp det!

• Anja 19 juli 2008

Ingenjörsbruden

när var det du sa att du skulle kunna åka ut t stoff och stil

Har fortf inte tagit mig ut där! Känner lite panik... haha

Nu har mönstret kommit... Spännande värre men då vill jag ju ha TYYYYYG så jag kan sätta igång. Lär ta ett tag för en amatör som jag, att sy en bröllopsväst till min m2b

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-17 12:47:24 följande:

Ingenjörsbrudennär var det du sa att du skulle kunna åka ut t stoff och stil Har fortf inte tagit mig ut där! Känner lite panik... hahaNu har mönstret kommit... Spännande värre men då vill jag ju ha TYYYYYG så jag kan sätta igång. Lär ta ett tag för en amatör som jag, att sy en bröllopsväst till min m2b
    Jag har fundering på att åka till Stof o Stil den 26/4 eller den 17/5...ngt som passar dig?!
  • Anja 19 juli 2008

ingenjörsbruden

den 24 funkar för mig! När hade du tänkt dig... Jag kan ju allra bäst mitt på dagen men då brukar ju NORMALA människor jobba, hehe...

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-18 09:23:10 följande:

ingenjörsbrudenden 24 funkar för mig! När hade du tänkt dig... Jag kan ju allra bäst mitt på dagen men då brukar ju NORMALA människor jobba, hehe...
    Hmmm...du menar den 26/4 va? Det är en lördag.....vet att du brukar ha svårt att komma ifrån då.....
    Tidpunkt för den 26/4 spelar inte mig någon stor roll....jobbar som tur är inte på helger
    De har öppet 10-16 på lördagar...
  • Anja 19 juli 2008

Aaaahhh läste såklart fel 26/4 stod det *asg*

Hmmm tja du då får jag kolla upp det. Tyvärr tror jag att Daniel jobbar o jag är ensam m alla kidsen. Tyckte väl det lät för bra för att vara sant *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4