• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:10:57 följande:

Haha ja det är ju förvisso kul, vilken tur att det var detta forumet jag klantade mig i och inte ett HELT okänt sådant, där man bara är inne och "gästar" *asg*
    Ha ha ha ha ha

Önskar att jag läst något sådant i ett forum där det inte alls platsade
  • MatchlessLady

Visst är det irriterande att man inte kan redigera sina inlägg... Hade kanske behövts ibland, haha.

• Flamora

Du e för härlig

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:03:40 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
  • Anja 19 juli 2008

matchesslady

japp det har jag tänkt på MÅNGA ggr

• Anja 19 juli 2008

Så vilket datum tycker ni att vi ska träffas och planera???

• Flamora

Ska vi inte träffas den 17:e?? Eller menar du ytterligare en träff för att planera träffen?

• Embo81

Gabby- Allt mottages!

Anja-du är inte riktigt klok! hahaha...fattade ingenting när jag började läsa ditt inlägg!

Våra möhippa-ska vi träffas innan och planer eller fixar vi det här över?

Fröken Planera skrev 2008-04-28 08:19:52 följande:

Hej Brudar!! Nu är jag äntliogenm hemma igen, efter en hel veckas jobb i Stockholm.Vinnaren, Välkommen!!!Embo, jag förstår inte att det är så svårt att hitta en präst.. Om du vill så kan jag ta reda på dar den prästen jobbar, som jag pratade om innan. Hon är verkligen helt fantastisk, men jag känner henne bara privat. (Vi bodde nämligen grannar förut)Jag har alltså ingen aning om hur hon jobbar. Men jag kan tänka mig att hon är riktigt bra.Hur går det förrestsn med vår gemensamma hippa? Ska vi träffas någon dah och planera lite?
  • Anja 19 juli 2008

Embo81

kontaktade du den prästen som jag rekommenderade??

• labbråttan83

Vilket annat forum skulle du skrivit i *mycket nyfiken*? Det låter som ett roligt sådant ha ha ha

Vi får väl räkna upp vad som behövs köpas till hippan och sedan dela upp det mellan oss. Vem har recepten?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:03:40 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
  • Anja 19 juli 2008

labbråttan

hihi skulle skriva inne på Sommarbröllop 2008 där jag hängt i två år nu och KÄNNER alla mkt väl *asg* men så blev det här istället, fniss...

Flamora

japp jag menar en planeringsträff/fika, som fröken planera föreslog... man kan ju alltid hitta en anledning att få fika tillsammans varför inte planera-möhippa-fika

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4