• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Klart att vi kan ha en planeringsfika! När? Det får ju bli denna elller nästa vecka...?!

• Anja 19 juli 2008

Denna vecka blir kanske lite svårt iochmed förste maj och klämdagen osv... då är det ju mkt familjegrejor och sådär...

men nästa!

jag kan alla dagar utom onsdag!

• Tina75

Nu börjar det verkligen dra ihop sig för min del och vi har två oerhört viktiga moment kvar (har flera men dessa känns riktigt angelägna) Hur vi än försöker får vi inte till det med fotografer. Flera vi har frågat kan inte och någon har varit alldeles för dyra. Tänk att priset kan skilja så för en och samma produkt. Hur kommer ni att göra med fotograf? Förutom detta har vi inte kunnat hitta "vår" ring ännu. Har traditionella släta förlovningsringar och sedan har jag en med stenar som är själv "frieri"ringen. Dessa båda är dock hopplösa att kombinera med något annat så vi har en tanke att flytta våra förlovningsringar till höger hand och införskaffa nya vigselringar till oss båda......vad säger ni om det?? bllllllllllääääääää hjälp mig tänka!!!!!!

• Embo81

Klart att det kan fungera!

Tina75 skrev 2008-04-29 13:59:04 följande:
    Nu börjar det verkligen dra ihop sig för min del och vi har två oerhört viktiga moment kvar (har flera men dessa känns riktigt angelägna) Hur vi än försöker får vi inte till det med fotografer. Flera vi har frågat kan inte och någon har varit alldeles för dyra. Tänk att priset kan skilja så för en och samma produkt. Hur kommer ni att göra med fotograf? Förutom detta har vi inte kunnat hitta "vår" ring ännu. Har traditionella släta förlovningsringar och sedan har jag en med stenar som är själv "frieri"ringen. Dessa båda är dock hopplösa att kombinera med något annat så vi har en tanke att flytta våra förlovningsringar till höger hand och införskaffa nya vigselringar till oss båda......vad säger ni om det?? bllllllllllääääääää hjälp mig tänka!!!!!!
  • Fröken Planera

Hej!
    Tror ni inta att Internet lagt ner hemma!!?? Märkligt vad mycket av hemmet som kan bli förstört när man är borta en hel vecka!
    Jag får smita in här på jobbet en stund.
    Anja, är det fortfarnade så att du bara kan på förmiddagar? I så fall kan jag alla dagar utom tisdag. (Dags för stockholm igen)
    Om det är påm em eller kväll, så kan jag Onsdag-fredag. När passar Er? För det är ju självklart att vi ska ha en möhippeplaneringsfika!!!

• Fröken Planera

Anja Du är STÖRTSKÖN!!!! hahahaha
    Synd att ni gifter er samma dag som vi, annars hade vi kanske kunnat hyra in Daniel som kameraman på bröllopsnatten!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:03:40 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
  • Anja 19 juli 2008

Hello

helst en förmiddag men det går nog med en kväll oxå! men inte onsdag som sagt. Om det inte är efter 17.30 för jag jobbar tills dess

Så jag kan nog närsom helst UTOM dagen på onsdag

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

hehe, men varför inte... han filmar suuuuperbra, värsta kvaliteten, men kameran var tyvärr inte helt stilla

Men kanske när han SJÄLV inte deltar så kan han hålla den mer still, hehe...

• Anja 19 juli 2008

för jag antar att du menade att han ENBART ska filma

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4