• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Nej, tyvärr... Har fantaiserat ihop buketten i mitt huvud. Ibland hade det varit bra om man kunde ta bilder i hjärnan ha ha Men det är något likande buketten som finns i mitt galleri som jag fick inspiration ifrån...

Embo81 skrev 2008-04-25 15:44:22 följande:
    låter jättefint! Har du ingen bild?
  • Fröken Planera

Hej Brudar!! Nu är jag äntliogenm hemma igen, efter en hel veckas jobb i Stockholm.
    Vinnaren, Välkommen!!!
    Embo, jag förstår inte att det är så svårt att hitta en präst.. Om du vill så kan jag ta reda på dar den prästen jobbar, som jag pratade om innan. Hon är verkligen helt fantastisk, men jag känner henne bara privat. (Vi bodde nämligen grannar förut)
    Jag har alltså ingen aning om hur hon jobbar. Men jag kan tänka mig att hon är riktigt bra.

Hur går det förrestsn med vår gemensamma hippa? Ska vi träffas någon dah och planera lite?

• Tina75

Det bidde ingen hippa men en UNDERBAR spatripp :)

• Anja 19 juli 2008

vinnaren

Välkommen hit, du har verkligen inte långt kvar till bröllopet!!! Var ska ni gifta er och hurdant bröllop ska ni ha?

säger som Embo81, var INTE säker på att dom inte tar dig när du jobbar sånt är verkligen inte ovanligt. Det är ju då det är som allra mest oväntat på nåt sätt. Man tror man ska jobba och så, oooops!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

Härligt att vara hemma igen!

Jo klart vi ska träffas någon dag och planera lite

• Vinnaren

Jösses dagarna går så snabbt. Så mycket har hänt i livet den sista tiden så det har inte blivit några direkta bröllopsplaner nu på sista tiden dessvärre. men nu är det begravning i Göteborg imorgon tisdag och sedan tillbaka "hem" till Skåne och då måste vi verkligen köra igång på riktigt.
    Vi gifter oss om 33 dagar (!!!!!!) i Gårdstånga kyrka 6 minuter från Lund norra.
    Kommer att ha vigseln kl 13:00 sedan är ca 50 personer inbjudan. Vi äter buffé tillsammans på Hemvärnsgården o gårdstånga efter vigslen. Önskar oss ett avslappnat bröllop, men mingel och trevligheter, mycket skratt och dunderfest med nära och kära. Våra tre barn skall få vara med på vigseln och en stund på festen, annars helst barnfritt för att alla skall kunna slappna av.
    Jag är optimist, tänkte göra maten själv......Tar hjälp av väninnor.
    Har beställt alkohol från tysklad. Dj in a box och det är nog allt.
    Så kommer det att se ut hoppas jag.

Nu måste jag packa.

kram

• Anja 19 juli 2008

Åh shit

jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*

Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*

tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n

• Anja 19 juli 2008

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

fel forum *asg* f...n FÖRLÅT, shit jag är verkligen inte klok...

Förlåt förlåt förlåt...

Hoppas att ingen tar illa vid sig

• Vinnaren

Hahahahaha....................
    Sorry, låter kul i vilket fall!
    *asg*
    Ha det gott!

• Anja 19 juli 2008

Haha ja det är ju förvisso kul, vilken tur att det var detta forumet jag klantade mig i och inte ett HELT okänt sådant, där man bara är inne och "gästar" *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4