• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Visst e solen härlig. Var hemma med barnen igår och hade en kortärmad topp på mig... Tala om komunalsolbränna... FAN!!!

• Anja 19 juli 2008

hohooho kommunalsolbränna *asg* vilket underbart uttryck

• Anettan73

Men så e d ju...

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-06 11:36:43 följande:

hohooho kommunalsolbränna *asg* vilket underbart uttryck
  • Fröken Planera

Hej Tjejer! Vad skönt för er att ni hunnit vara ute i solen.. Jag har jobbat hela dagarna, men ser fram emot helgen, då jag ska njuta av den efterlängtade värmen!!!
    Vi har förresten hittat en valskurs som vi ska gå på, så vi inte sapplar runt som Bambi på dansgolvet när det är dags för brudvalsen. Det ska bli hur kul som helst. Jag kunde väl aldrig tro att jag skulle gifta mig med en kille som kunde tänka sig att gå en sån kurs..hahaha

Vilka dyker upp på Gräddhyllan imorgon?

• Anja 19 juli 2008

Jag kommer... Är nog där runt 17.50 skulle jag tro! Något sånt! Senast 18 iallafall...

Sedan ska jag hämta sonen som uppträder med sin klass på stadshallen (hade jag HELT glömt) kl.19 så han får komma med och fika sen, han lär vara vrålhungrig. Men han är ju 8 år och inte en liten unge som stör hela tiden Hoppas att det är ok?

Jag vill ju ej behöva gå hem redan kl.19!!! Har sagt t DAniel att jag inte lär vara hemma innan 21 så jag hoppas vi tänker sitta ett tag, hehe... Kanske t.om ett glas vin

För visst har dom såna rättigheter på gräddhyllan??? Är ju en restaurang!

• Fröken Planera

Ja, de har såna rättigheter på gräddhyllan, Anja... Jag skulle kunna ta med mig Kevin till fikat åxå, så kan ju grabbarna underhålla varnadra.. Vad tror du om det??

• Fröken Planera

Jag tar också gärna ett glas vin.. mmm =)

• Anja 19 juli 2008

Ja men gör det! Hur gammal var nu Kevin?

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Nu har jag oxå bokat honom hihi

men duuuu, jag inboxar dig. Måste fråga om en sak!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4