• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

labbråttan

japp håller med Gillar priserna bättre oxå, hehe

• Fröken Planera

Flamora, nu har jag åxå kollat ditt galleri, så jag kommer känna igen dig. Jag står utanför Gräddhyllan med en tjurig 10-åring, tror jag. Jag jobbar fortfarande på att övertala honom att följa med..=) Men han SKA med, annars måste jag åka hem alldeles för tidigt..

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

hahahahaha

Så det är DÄRFÖR du vill ha med honom, visste väl att där måste finnas en anledning till att man FRIVILLIGT tar med sitt barn när man ska träffa en massa BRUDAR och snacka tjejsnack...

Jag har ju inget val

Men NU klarnade det... DU VILL INTE ÅKA HEM TIDIGT, så du har heller inget val egentligen, hehe...

• Fröken Planera

Oj då, är jag såååå uppenbar??? hahaha
    Men va fan??!! Det verkar som att min son är lite bortskämd med att äta ute, för det lockar honom inte längre.. Han var ju på Mc donalds med sin pappa igår, för då var jag i Stockholm. Tydligen så är det inte så många i vårt hushåll som kan fixa mat hemma..=)
    Dessutom så kommer städerskan imorgon och då MÅSTE vi äta ute, så att hon kan jobba ifred.. (Shit vilket I-landsproblem, jag hör själv hur dumt det låter egentligen..)haha

• Anja 19 juli 2008

Ojojoj ja fyyyy vad ni verkar ha det TUFFT OCH JOBBIGT

Måste ju vara SKITJOBBIGT att tvingas gå ut för att STÄÄÄÄDERSKAN ska kunna städa ifred. Shit alltså hehe

• Fröken Planera

Helt ärligt så klagar jag inte över min situation, jag fick ju städerskan i födelsedagspresent förra året, för att Sonny skulle slippa höra mitt tjat om att han aldrig hjälper till hemma..så egentligen har vi nog städerskan för Sonnys samvetes skull..=)Jag gillar hans samvete..haha

• a wife to be

Halloj Anja.

Nu hoppar jag in här med ett annan ämne för jag såg att du var här.Jag har fått tag på numret till en fotograf, ska ringa honom nu. Kan meddela dig sedan vad han tar för priser. Är du kvar ett tag till??

• Anja 19 juli 2008

Ooohhh Annelie jag bokade fotogrfen för bara en liten stund sen. Han var fullbokad till oktober egentligen så han tog oss på nåder kan man säga...

Han tog 3.900 för att fota innan vigseln, du vet såna där posebilder och sen vigseln och minglet utanför kyrkan. det är det billigaste jag hittat nånstans o jag gillar hans bilder.

www.tannus.se

Tyvärr är han ju fullbokad (det står t.om på sidan men lilla jag missade det, selektiv syn ohc han var sjysst nog att ta oss iallafall iochmed att vi bara bokade lilla paketet).

Berätta gärna ändå! Är nyfiken... vilken fotograf är det? finns det en hemsida?

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-07 10:53:06 följande:

Ooohhh Annelie jag bokade fotogrfen för bara en liten stund sen. Han var fullbokad till oktober egentligen så han tog oss på nåder kan man säga... Han tog 3.900 för att fota innan vigseln, du vet såna där posebilder och sen vigseln och minglet utanför kyrkan. det är det billigaste jag hittat nånstans o jag gillar hans bilder.www.tannus.seTyvärr är han ju fullbokad (det står t.om på sidan men lilla jag missade det, selektiv syn ohc han var sjysst nog att ta oss iallafall iochmed att vi bara bokade lilla paketet).Berätta gärna ändå! Är nyfiken... vilken fotograf är det? finns det en hemsida?
    Anja...Vi ska också ha Micke!
    Men har du kollat priset med honom?
    Han tar en liten reskostnad av oss.....bara så du vet!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4