• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Ska försöka att låta bli..hehe, men kan inte lova något! Gud vare med oss!! *asg*
    Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:23:57 följande:

Ja du Embo, det är bra om du väntar med att bli frälst tills efter vår möhippa, annars kanske du tvingar oss att käka oblat och dricka billigt nattvardsvin istället för vår goda trerätters..=)
  • Fröken Planera

Huuu, Embo, hur ska det sluta..??? Om du skyndar dig och söker nån snabb prästutbildning, så kan du kanske viga oss den 19/7? haha

• Embo81

Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:59:38 följande:

Huuu, Embo, hur ska det sluta..??? Om du skyndar dig och söker nån snabb prästutbildning, så kan du kanske viga oss den 19/7? haha
    Haha, vet inte. Mathias kommer hem idag, han har varit iväg med jobbet i veckan, så jag litar på att han styr upp mig lite. Annars är det klart att jag kan viga er allihopa. Hallelulja! hihi...
  • Anja 19 juli 2008

Hmmm Embo81, det låter som att du har tullat lite på nattvardsvinet

hehe

• Fröken Planera

Jag håller med dig, Anja. Det är nog inte riktigt bra att Matte åker iväg en hel vecka så.. haha

• Hedebris

eva är den bästa prästen som finns. vi ville att hon skulle komma till malmö och viga oss. men hon hade tyvärr semester då :(

jag är också gammal lödde-bo

• Embo81

Nä var de ni skulle gifa er?

Hedebris skrev 2008-04-13 15:42:22 följande:
    eva är den bästa prästen som finns. vi ville att hon skulle komma till malmö och viga oss. men hon hade tyvärr semester då :(jag är också gammal lödde-bo
  • Embo81

Ska säga åt honom att det är bäst att han stannar hemma o håler lite koll på sin w2b.

Var det förresten fler som tyckte att bib var bågon bra ide?

Fröken Planera skrev 2008-04-13 15:29:16 följande:

Jag håller med dig, Anja. Det är nog inte riktigt bra att Matte åker iväg en hel vecka så.. haha
  • Flamora

Haha, jodå. Jag har berättat för honom. Problemet är att hans syster fyller år den 20/5 och att det är Eurovision Song Contest den 24/5 och då har vi bjudit hem kompisar.. Försöker just nu att få honom att ha kalas en söndag eller en vardag

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-12 19:02:43 följande:

FlamoraKan inte DU bestämma det ÅT honom, och se till att välja en annan lördag Eller iallafall tala om för honom att DEN helgen finns det något annat du väldigt gärna vill göra!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4