• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Ja men snälla Embo, när fan skulle BIB vara en DÅLIG idé???? BIB är ju aldrig fel, men jag dricker inte vitt vin så jag håller mig till den röda BIB:en..=)
    Klart vi ska ha BIB!!!!

Embo81 skrev 2008-04-13 15:46:19 följande:
    Ska säga åt honom att det är bäst att han stannar hemma o håler lite koll på sin w2b.Var det förresten fler som tyckte att bib var bågon bra ide?Fröken Planera skrev 2008-04-13 15:29:16 följande:
  • Flamora

Tjohooo! Kalaset blev söndagen den 18:e så jag kan va med den 17:e

• Anja 19 juli 2008

Flamora

gött Vettig m2b du har

• Embo81

Uppdatering

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingenjörsbruden
    Fröken planera
    Embo81
    Anja
    AnneiLund
    Flamora
    NEoMA

Tina75???
    Hedebris???

Hemma hos Anne. kl??

Förrätt: Räkor
    Varmrätt: Kyckling
    Dessert: Äpplekaka
    Snacks:
    Låter lite torftigt med bara kyckling, men kommer inte håg vad vi sa att vi skulle ha till o orkade inte leta rätt på det..

Vin: Bib, Mauro

• Fysio

Embo 81 Båda prästerna i Lackalänga/stävie har jag hört BARA gott om! Vi har valt att ha Per.... Den andra är en ung tjej som tydligen också ska vara toppen! Kolla med dom om ni inte får till Löddeprellen!

• Tina75

Åhhhh, en egen möhippa! Det låter riktigt trevligt tycker jag så om det är ok för er alla att jag hänger på ska jag undersöka denna kväll. Tror att jag jobbar, men en stund kan man ju alltid joina!! :)

• Fröken Planera

Klart att det är ok att du följer med.
    Vi får bestämma nån dag då de som kan sätter sig ner och listar vad som, behöver handlas, så delar vi upp rubbet sen!

Tina75 skrev 2008-04-14 08:38:30 följande:
    Åhhhh, en egen möhippa! Det låter riktigt trevligt tycker jag så om det är ok för er alla att jag hänger på ska jag undersöka denna kväll. Tror att jag jobbar, men en stund kan man ju alltid joina!! :)
  • Embo81

Tack för tipset! Har inte alls tänkt på att furulund är en egen församling, tänkte de gick under Kävlinge. Ska ringa prästen i lödde i slutet av veckan, men e så sugen på att ringa NUUUU, vill ju veta!

Fysio skrev 2008-04-13 21:21:50 följande:
    Embo 81 Båda prästerna i Lackalänga/stävie har jag hört BARA gott om! Vi har valt att ha Per.... Den andra är en ung tjej som tydligen också ska vara toppen! Kolla med dom om ni inte får till Löddeprellen!
  • Flamora

Åh, vad kul det ska bli! Jag bakar gärna mina specialare till middagen: pestobullar. Jag tycker att de är supergoda. Eller ni kanske redan har bestämt vad det ska vara till kycklingen? Precis som Embo orkade jag inte leta upp vad ni sagt

• Tina75

Embo; Vi gifter oss den 6/6 och håller just nu tummarna HÅRT för att vi får just Eva, Har haft henne på vår dotters dop och hon är bara sååååå underbar och bra. Skulle betyda mycket för oss om det var hon som vigde!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4