Jag är så jä..la arg på mig själv och mitt puckade psyke.
Ärligt talat tjejer, jag har 26 dagar kvar!
Skulle ju äta midsommar, men ojdå, det blev visst HELA helgen!
Varför gör jag så? Jag har ju målet framför mig, jag MÅSTE i min klänning osm just nu inte går att knäppa över ryggen!
Hallååååå Anja, kom igen lixom!!!
Jag måste ner 8 kg på dessa 26 dagar!
Måste!
På tisdag är det sonens födelsedag, imorgon ska jag baka hela dagen, är ledig. Varför ÄR det såna jä..la frestelser hela tiden?
Körde igång idag m cb igen, åt fre och lör, vanlig mat, massor av mat och chips och godis osv osv...
Gick ner 2,5 kg denna veckan, från måndag till torsdag (vätska jag vet), åt fredag och lördag och hade gått upp 2,3 utav dem. Så jä..la deppigt o jag blir både förbannad och ledsen på mig själv.
Så till kvällen nu, jaha, då åt barnen o m2b pannkakor m sylt o vispgrädde. jag stod inte ut. åt två stycken.
Korkat korkat korkat!
Imorgon kör jag igång igen, men jag blir tokig på mig själv för jag LETAR verkligen anledningar till att få fuska, få peta i mig nåt annat, få tugga etc.
jag är så rasande arg på MIG SJÄLV...
måste ner 8 kg. MÅSTE!!!
Peppa mig nu för sjutton, för jag skulle kunna äta upp ett helt berg m choklad eller gå och ta tuben m chokladsås i skåpet o bara spruta i mig.
Skit oxå...
jag vill ju BARA ÄTA.
Suck...
jag som aldrig hade några problem att motivera mig förr, inga problem m karaktären. ju fetare jag blev desto lägre karaktär fick jag
Måste ner till 75 kg till den 19 juli...
Ligger på 83 nu och det måste gå!!!