Camebridgekuren - tråd 10
Finns bilder på mig i klänningen i mitt galleri. Där har jag korsetten
Man ser att jag är rätt bred över revbenen. Har alltid varit det tyvärr...
Finns bilder på mig i klänningen i mitt galleri. Där har jag korsetten
Man ser att jag är rätt bred över revbenen. Har alltid varit det tyvärr...
Har visserligen ingen bh i klänningen här så brösten är lite uttryckta på sidorna vilket förstärker intrycket av att jag är jättebred vid revbenen... Sen är det mina armar...
Alltid kraftiga, tom när jag vägde 25 kg mindre än så här. De blir inte smala hur jag än gör (här är de visserligen extrema)
LOOM
så är det ju faktiskt egentligen, men jag trodde att just cb frångick den principen, att man bara kunde äta tre påsar för att vara i ketos???
Men visst är det så att om man äter FÖR lite så ställer kroppen in sig på svält och ger inte ifrån sig nåt alls utan håller stenhårt fast vid allt man har för att överleva typ.
Tränar du dessutom blir väl effekten än värre.
så jag tror absolut du ska köra på fyra påsar som hon säger!
Måste bara säga att fy F..N SÅ DUKTIG DU ÄR...
Fattar inte hur någon klarar så många dagar på ren kur, även om du haft vissa kombinerade dagar. Är så jä..la impad!!!
Mikabella
vill bara säga, tack snälla snälla du så gullig du är...
Jadu, varför är man själv aldrig nöjd...
Grejen är den att det är helt ok när jag står upp osv, men när jag sitter med korsetten på, alltså jag sitter spikrak, är ju en riktig korsett m stålskenor, hela överdelen på klänningen trycks upp, så brösten hamnar i hakan och ryggfettet trycks upp i nacken så det blir riktiga fettveck som nästan ligger över klänningskanten där bak.
vill verkligen slippa det
8 kilo minus hade fixat det är jag ganska övertygad om
Vill VERKLIGEN slippa korsetten. ska även gå in t en skräddare o fråga ifall det i värsta fall går att lägga ut klänningen bara typ två-tre cm vid ryggen, midja o höfter är ju ok, över bysten oxå men ryggen, precis underbysten, är där problemet ligger. Kanske går det att fixa det så jag kan känna mig mer bekväm i klänningen
ska verkligen suga in dina komplimanger
Glömde måtten igår, tänker skriva in dem varje måndag. Feel free to join me, hihi...
Längd: 169 cm
Vikt: 82,9 kg (-1,3)
Byst: 105 cm
Under byst:86 cm
Midja: 87 cm (+-0)
Höft: 105 cm
Som sagt tidigare så är nog konditionsträning ingen hit när man går på cb, då vill inte kroppen släppa ifrån sig fettet för den behöver energin på nåt vis. Men styrketräning som INTE bränner fett funkar utmärkt. Så gå du till gymet kör dock enbart styrka.
Ang cyklingen så tror jag att du kommer behöva minst en extra påse pulver om dagen för att orka med det. Men det är väl ok?
Augustibruden
ja, jag beställer därifrån (tror jag, måste kolla, haha)...
www.cambridge.se/
här beställer jag (men det är väl en länk från viktklubben)
Mikabella
de ringer inte dig, det är du som ska ringa. Numret står när man anmäler sig, i mailet man får (om de inte har ändrat).
Jag ringde dagen efter. Räckte m ett mkt kort samtal. HOn ställer lite frågor osv.Sen är allt klart!
Dragonesse
shit så duktigt. Du började där jag är nu!!! väger 83 och min normalvikt ligger på 60-63 men mitt mål inför bröllopet är 75 och sedan vill jag ner till 65 som är min målvikt.
Hur lång tid tog det för dig på ren kur att gå ner till 68 från 82? Vill verkligen veta... Har såååå svårt att hålla motivationen uppe!
EllaM
haha jaaaa jag FÖRSÖKER VERKLIGEN tänka så, men jag verkar inte fixa att vara mer än i STUNDEN när jag kör kur... letar HELA tiden anledningar inuti huvudet att få ÄTA. Kommer på mig själv och blir arg, men det är som att en annan helt ovettig, hagalen del utav mig tar över. Jag AVSKYR den där delen av mig. Sååå korkad