Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

hemse

vad härligt att höra... jag tappar jämt sugen och sen, så fort jag hör att det VERKLIGEN funkar för någon annan så blir jag lite peppad igen.

jag har bara så jä..la dåligt tålamod och ORKAR inte stå ut, orkar inte vänta. Lurar mig själv hela tiden att "om jag bara äter några räkor och sen blir det ju aldrig bara några räkor lixom"

jag blir rasande på mig själv. Alla ni andra fixar det ju! Hur kan jag vara av så jä..la svagt virke!!!

När jag var ensam hade jag INGA problem att fixa sånt här men när jag har familj och SER dem äta annat så blir jag helt förstörd. det är vidrigt!

• Anja 19 juli 2008

My Style och hemse

ni har verkligen gett mig nytt hopp

Hemse jag har hört att kokosfett ska vara det värsta man kan äta, för det är helt mättat och går ej att förbränna, men det är kanske bara det kokosfett man köper i vanliga affärer?

Ska testa den där drycken någon dag men mitt problem är ju att jag blir galen av att INTE få tugga, så jag skulle nog lika gärna kunna dricka en vanlig cb-dryck då.

My Style

Så himla duktig du har varit, även om du fallit hit lite då och då. du har ju ändå haft kraften och orken och karaktären att fortsätta kämpa!

Grattis till er båda

• Anja 19 juli 2008

ROM2008

Härligt... Duktig du är...

Fixar du att köra ren kur helt o hållet (glöm för sjutton INTE att dricka dricka dricka minst tre liter om dagen, annars kan man må riktigt dåligt och bli ruskigt förstoppad + att man inte går ner i vikt lika effektivt) så kommer du ju att gå ner minst 6 kg på de här 3 veckorna om du kör ren kur hela tiden.

man kan ju gå ner upp t 4 kg i veckan. Så allt mellan 6 - 12 kg kan du gå ner om du håller ut.

Välkommen t tråden.

jag är en av dem m SÄMST karaktär här

Slinker dit HELA tiden... gick ner 5 kg på två veckor, sedan sonens födelsedag då jag ÅT OCH ÅT OCH ÅT, korkat för sen kunde jag inte återgå t kuren. HItatde på alla möjliga ursäkter att slippa.

Sen var det tjejmiddag osv osv osv...

Nu ska jag snart köra igång m ren kur igen men jag kör kombinerad just nu.

Måste gå ner de där fem kilona igen för jag har ju självklart gått upp nästan allihop (3,5). Så jag har en del att ta igen.

• Anja 19 juli 2008

På måndag kör jag igång med ren kur...

känns toppen. Men jag tror att jag blir hippad helgen efter för det finns bara två helger innan bröllopet som är möjliga och den andra helgen är midsommarhelgen coh då tror jag inte att dom tar mig, men vi får se

Iallafall så hinner jag ju köra ren kur i 4-5 dagar (beroende på om de tar mig på fredagen som är nationaldagen, eller lördagen). och sen får jag VARA SKITSTARK och köra vidare trots all, troligtvis, mat och dryck som kommer att intas på möhippan.

Håll tummarna för att ajg verklgien FIXAR det denna gången!

• Anja 19 juli 2008

Endel av mig funderar på att vänta ut den helgen då jag vet hur jag, varje gång jag blir avbruten i kurandet, sabbar alltihop och mår jättedåligt...

Hur hade ni gjort?

• Anja 19 juli 2008

Ska ju köra ren kur i fyra veckor och jag gifter mig 19 juli så jag behöver egentligen inte köra igång förrän veckan efter.

• Anja 19 juli 2008

Tack för era svar...

har bestämt mig för att köra igång efter nästa helg. Då är det den 9:e och även om ej möhippan har varit då så har iallafall dotterns fyraårskalas varit vilket är skönt.

En frestelse mindre

Sedan ger jag mig själv dispans på midsommarafton, för annars skulle jag inte stå ut...

nu SKA tio kilo bort bort bort...

Jag vill så gärna väga 75 till bröllopet. Väger 84 i dagsläget!

Kommer behöva SUPERmycket peppning men det är ni ju suveräna på här inne så det SKA gå

• Anja 19 juli 2008

Spanska flugan

var inte skamsen! Är ju superbra att du vill göra nåt åt vikten och har bestämt dig att sätta igång...

kan nästan lova dig att om du kör den rena kuren så kommer du vara under 3-siffrigt på en dryg vecka

• Anja 19 juli 2008

hmmm jag har gjort så duchess men iochmed att jag tror att de har en annan sammansättning (tex kolhydrater som du ej ska få i dig mer än 100g på en dag för att inte komma ur ketosen om jag har rätt för mig) och ett annat antal kalorier så är jag inte säker.

Tror man ska köra ren cb om man verklgien vill vara säker på att vara i ketos

• Anja 19 juli 2008

MyStyle

säger bara BLÄ. Tur du har en stöttande sambo iallafall...

Vet ju att det egentligen bara är vad man själv tycker som räknas men man BEHÖVER faktiskt även höra pepp och komplimanger/beröm från andra.

Jag tycker för f..n att du är SKITDUKTIG. Så tråkigt av dina vänner/släktingar att inte säga nåt till dig.

Hur är du själv, bra/dålig på att ge komplimanger?? Förlåt att jag frågar men jag är sån att jag har jättesvårt att ge komplimanger till de vänner som själva sällan ger komplimanger medan det är lekande lätt och inbjudande att berämma och komplimentera de som själva är generösa med sådant.

Har en väninna som jag knappt KAN berömma för hon ger verklgien ingenting sånt själv. Egentligen borde man säkert göra tvärtom. För hon fiskar nåt enormt efter beröm själv men ger INGENTING till andra. Trist.

Menar inte att du är sån Gled bara in på annat nu

Tycker det är skittrist att du inte får lika mkt beröm. 15 kilo är ju JÄTTEMYCKET. Önskar att jag var lika duktig som du!!!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10