Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

*asg*

nix jag såg ingen vass... ni får bygga upp ett sandfort runt omkring er på stranden isåfall

hahaha nädå, bikinin kommer säkert passa och ni kommer få det underbart!

• Anja 19 juli 2008

Shit jag har verkligen gått upp ALLT jag gick ner, faktiskt lite till oxå...

så jä..la tråkigt. Brudklänningen sitter ganska tight, har korsett under men skulle verkligen vilja att allt satt liiite mindre tight.

vet ju att jag kan så varför är jag så jä..la dum mot mig själv att jag inte tar tag i det?

sedan armarna. F..n alltså... De MÅSTE slimmas. Jag har ganska kraftiga armar även när jag är jättesmal. Köttiga armar lixom. men ajg måste gå ner lite nu så att en del av armarna försvinner för det ser heldumt ut i klänningen med så feta armar.

har lagt in lite bilder på klänningen i galleriet

Älskar ju klänningen men JAG vill se bättre ut I KLÄNNINGEN.

Drack banan/choklad nu... gott, gillar ju det så varför är jag så hopplös och lixom hittar på annat så att jag inte SKA KUNNA köra cb???

• Anja 19 juli 2008

Tack ska ni ha...

ja, jag ska verkligen klara det. Jag MÅSTE klara det! Shit lixom, det är min bröllopsdag, jag vill ju så otroligt gärna känna mig vacker och fin och inte känna hur korsetten spänner så magen trycks upp i halsen.

Jag ska ner 7-8 kg till stora dagen, punkt slut

Ni är för goa tjejer!!!

• Anja 19 juli 2008

Idag har jag varit duktig (-are än vanligt, inte helt duktig )

Jag startade dagen med cb, gick sedan i ca 1,5 timme, fort. Sedan åt jag nutrilett till lunch.

Sedan var vi och provsmakade bröllopsmenyn men det var inget ohälsosamt och jag åt inget sött, drack kaffe m sötningsmedel bara.

Sedan grillade vi korv på sonens dagis, jag åt en, men det har jag inte ångest över.

Det som däremot gör mig arg är att jag nu ikväll, då jag var så otroligt hungrig, slukade en pyttebit äppelpaj som fanns kvar sen igår. Å andra sidan så tog jag ytterligare en promenad på ca 30 minuter nu ikväll, en mkt rask sådan, jag sprang nästan faktiskt.

Så jag har så jä..la ont i benen och höfterna. Är inte van vid att gå/springa så mkt!

Ajajaj...

känns toppen...

Innan jag lägger mig ska jag göra såna armhävningar som du tipsade om MyStyle...

Tack för ditt svar och tack för komplimangerna om klänningen (och mig)

• Anja 19 juli 2008

Hihi den 19 juli som i mitt nick

Gick i 2,5 timme i tisdags, en lång promenad igår oxå, ca 1 timme och samma idag. Så det MÅSTE ju gå framåt (med framåt så menar jag neråt).

idag har jag ätit cb, nutrilett till frukost, lunch och kvällsmat och så en lagom portion spaghetti och köttfärssås t middag. Druckit endast vatten, ganska mycket.

Känner att jag har huvudvärk och det brukar jag få när jag skippar socker så då HÄNDER det ju nånting i kroppen iallafall...

• Anja 19 juli 2008

MyStyle

tycker faktiskt att du ska unna dig att äta m dina vänner (inte det pepp du ville höra va, fniss).

du kan väl äta kött och sallad bara?

då är du ju fortf skitduktig och slipper halka ur ketosen om kör ren kur! Vet att det är skitsvårt men skit i om du äter en kväll eller två. Vid speciella tillfällen tror jag att man måste unna sig, annars faller man ur det till slut för att det blir FÖR TUNGT och man pallar inte.

Lagom är bäst

Hur gick det?

• Anja 19 juli 2008

Idag kom ett nytt paket... 12 påsar kakao och 9 påsar banan, så from måndag kör jag igen... då är det kombinerad kur.

SEdan kör jag helt ren kur de sista tre veckorna innan bröllopet.

Jag har insett att jag bara inte kan ha korsetten på mig under klänningen när jag har så stort midjemått som nu. Jag kan omöjligtvis sitta i den. Ser för jä..ligt ut och det spänner så att jag inte skulle kunna äta en bit.

Antingen måste jag gå ner så pass mkt att jag kan ha korsetten utan att behöva spänna den så hårt, eller så måste jag gå ner så pass mkt att jag kan ha klänningen UTAN att ha korsett.

För att kunna ha den helt utan korsett måste jag tappa ca 9 cm i midjan...

undrar hur många kilon det är!

• Anja 19 juli 2008

AoM

härligt att bli motiverad utav det... jag är ju 9 cm för fet för min klänning och jag blir inte ett dugg motiverad, bara panikslagen och uppgiven och vill skita i allt för jag fattar inte hur jag ska orka och hur jag ska kunna klara det.

bläääää för för små klänningar. Min är ju dessutom i strl 44 så det är DEPPIGT.

• Anja 19 juli 2008

AoM

jag förmår mig inte... tänker varje kväll att IMORGON... men näää, nu sitter jag här och har ätit nutrilettbar och kaffe istället...

Suck...

Å andra sidan så har jag inte tänkt köra igång m ren kur förrän dotterns födelsedag är över (hon fyller på torsdag), sedan tror jag att jag blir hippad den 6:e (nationaldagen, vet inte varför jag tror det men jag tror det blir den helgen) så jag funderar på att köra igång måndagen efter det för då VET jag att inget kan FÅ MIG ATT ÄTA lixom... man måste ju för sjutton få äta o njuta på sin hippa, men om jag bryter min kur bara liiiite så sabbar jag allt.

Det värsta är att sen kommer sonens födelsedag och midsommar i ett... och då blir det oxå skit av alltihopa.

Jag måste lära mig att klara att bara äta EN enda dag UTAN att sedan sabba allt.

Men jag kan lixom inte klara av att ÅTERGÅ till den rena kuren om jag fått smaka riktig mat bara en enda dag. Då hamnar jag i ett frosseri istället!

skitjobbigt...

har sagt att jag de sista 4 veckorna innan bröllopet alltså ungefär från midsommar dagen till bröllopet ska köra HELT ren kur.

Så kör jag kombinerad kur fram tills dess.

Då kommer jag ju ha sån eld i röven att jag INTE KAN skjuta på det! För det är såååå i sista minuten!!!

hur mkt tror ni att man kan gå ner om man kör STENHÅRT ren kur i fyra veckor?

Visst borde man kunna gå ner 8 kg! det är ju bara 2 kg i veckan!

• Anja 19 juli 2008

MyStyle

hur har det gått... hur mkt har du gått ner allt som allt nu när du kört kur. Har du kört ren eller kombinerad och hur länge har du hållit på. nyfiken

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10