• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Beetle

pust...andra dagen är snart avklarad! Tycker det känns ganska okej faktiskt! Hungern känner jag av men det går helt klart att hantera! Fasar lite för morgondagen....tredje dagen ska ju vara den värsta.. men jag försöker peppa mig själv hela tiden!

• MyStyle

Nu är det jobbigt, gör mat till dottern... Måste försöka tänka positivt...
    Dessutom ska jag äta lunch imorron. Det gör inte saken bättre...

• Cissit
    MyStyle skrev 2008-04-08 17:36:48 följande:
    Nu är det jobbigt, gör mat till dottern... Måste försöka tänka positivt...Dessutom ska jag äta lunch imorron. Det gör inte saken bättre...
    Du fixar det här!
  • Cissit
    Beetle skrev 2008-04-08 16:54:01 följande:
    pust...andra dagen är snart avklarad! Tycker det känns ganska okej faktiskt! Hungern känner jag av men det går helt klart att hantera! Fasar lite för morgondagen....tredje dagen ska ju vara den värsta.. men jag försöker peppa mig själv hela tiden!
    Du kommer klara det...det är bara att bita ihop o dricka mkt vatten om du känner dig hungrig eller trött :)
  • Beetle

Ja vatten hinkar jag i mig! Springer på toa i tid och otid på grund av allt vatten jag häller i mig. Men det är det värt! Jag är så otroligt motiverad, det känns verkligen skönt.

• AoM

Imrogon ska jag börja ren kur igen. JAg är faktiskt rädd. Tror inte jag kommer fixa första dagen. Inte när det finns kakor och annat gott hemma. JAG VILL KLARA DET!!

Usch, är så deppig just nu. Kanske därför som jag känner som jag gör inför morgondagen?

• dragonesse

Ikväll skippade jag sista påsen och tog 150 g grillad kyckling istället. Guuuuuud, vad gott det var!! Men det är otroligt att man kan få dåligt samvete för att man äter grillad kyckling? När jag kunde smälla i mig en hel påse ostbågar förut utan att blinka! Hmmm...

Får se om jag kan låta bli vågen imorgon, men det blir nog svårt...

• AoM

God morgon!!

Så var det då dags för ren kur och invägning!! Varit vaken en timme nu men gått omvägar förbi vågen :)

• Djinni

vägning med kläder imorse (egentliga vägningen hos konsulenten ikväll) så hade jag gått ner 7,5 kg sen start för 3 veckor sen. Fast jag då började med mobinerad kur från tors till lörd, och ren kur från söndan .. =)

Och imorrn ska jag äta middag med min familj och över helgen. Ska ut på lördag! Äntligen, som jag har längtat, det var hur längesen som helst =) Sen får vi se om jag fortsätter med ren eller kombikur på måndag. Skulle kännas bra att få äta middagar.

Kämpa på alla där ute. Och hjälp mig komma igång på måndag igen..

Kramar till er!

• Cissit

Hm jag står still i vikt :( Gick ner 3 kilo men nu händer ingenting, känns jättetrist, speciellt när man börjar tröttna på att pulvra. Jag behöver se att det händer nått för att kunna motivera mig själv.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10