• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • AoM

Jag vägde mig imorse, 77kg. Förra måndagen vägde jag 79,2 och efter tre dagar på ren kur var jag nere på 75,4. Men nu nu har jag ju ätit vanlig mat i fem dagar, trodde jag skulle väga mycket mer!!

Hade tänkt börja på ren kur imorse men det var så svårt! Först åt jag en mandelkaka och sen två rostade mackor och ett glas mjölk.

Jagär USEL!!!

• Cissit

Usch det låter inte bra om man går upp massa igen när man börjar äta....fast det kanske beror på hur/vad man äter? Annars är det ju rätt bortkastat att köra kur...

• AoM

ja men jag har läst att man går upp vattnet igen, ca 2 kg eller ngt.
    Så jag tänkte att om jag går ner två kilo mer än mitt mål så går jag ju upp till min målvikt igen när jag börja äta :)

• Anettan73

Hej... Öppnade den andra tråden och insåg att den var stängd

Jag har bara gått ner 2 kg på 1 v Så tradigt...

• AoM

Och jag sitter här och äter kakor. Så gick det med att börja ren kur idag... Fan att jag inte kan skärpa mig! Men finns det kakor hemma så måste jag äta upp dem. Men nu har hag ätit upp dem, hahah

• Anettan73
    AoM skrev 2008-04-09 13:24:19 följande:
    Och jag sitter här och äter kakor. Så gick det med att börja ren kur idag... Fan att jag inte kan skärpa mig! Men finns det kakor hemma så måste jag äta upp dem. Men nu har hag ätit upp dem, hahah
    Bra!!!! Då e d nya tag imorrn...

Jag har precis druckit min bananshake... Den e fin den..
  • Mica o Krille

Vägde mig imorse, 67kg. Står kvar från i helgen, bra att det inte går uppåt iaf. Funderar på att köra ren kur en vecka o se om jag går ner mer.
    Har jag styrkan tro?

• Beetle

Tredje dagen med ren kur och det känns väl si sådär. Ont i huvudet och känner mig lite vimmelkantig. Jobbig känsla. Har inte varit på "toa" på flera dagar. Funderar på om jag bör bryta den rena kuren och börja med kombinerad istället. Ska iväg till konsulenten i morgon och hoppas att hon kan ge mig lite bra tips! Kanske någon här som har några tips?

• Thiaa

Hello allihopa!

Så var det dags igen. Var på arbetsintervju i måndags och fick jobbet jag sökte. Det var jag ju tvungen att festa till det med lite mat. Sushi, Cheeseburgare, lösgodis, choklad... hm.. vad åt jag meeer?!? Thihi. Igår fortsatte jag på samma spår, smörgås med varmchoklad, sushi, cheesecake, kanelbulle, McDonalds... Kilona steg på vågen kan jag säga. Men idag är jag "på´t" igen så att säga...!! :) Har mått skit heeela dagen men nu ska jag hålla ut. Ska åka och köpa pulver för 2 veckor till imorgon eller på fredag så nu måste jag hålla på till den 27 april iallafall... Usch. Ska aldrig mer fuska!

• Thiaa

Aj aj aj aj aj.... MITT HUVUD! Jag har såååå ont att jag mår illa. Aj aj aj aj aj. Det hjälper inte med vatten (har druckigt flera liter) eller kaffe... What to do?!?! Ska aldrig mer fuska för uppenbarligen älskar inte min kropp det. Detta var de värsta jag har vart med om...

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10