• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • niklasbivandefru

På söndag ska jag på mitt första möte o köpa påsar :) ska bli intressant!!

• AoM

Jag sitter här och längtar efter min lunch-kakao :) Vet inte om jag är knäpp men efter några dagars drickande är den sååå god!

• niklasbivandefru

hmm är de mjölk i pulvret eller blandar man i det själv?

• AoM

vad jag vet är det ingen mjölk i... och man blandar inte i ngn....

• gottelina

Hej! Har också testat. Tyckte inte ens det påminde om nutrilette. Det är ju räääligt. Den med kakao smakar som chokladkartong. Alltså pappret! Camebridge däremot smakar ju gott. Jag brukar göra riktig milkshake. Jag tar 2,5 dl krossad is och fyller på med vatten så det precis täcker. I med pulvret och så mixa med stavmixer. Drickes med fördel med sugrör! Den varma med kycklingsmak brukar jag spetsa med curry. Ska ju vara bra med starka kryddor för förbränningen. Chili eller cayenne funkar också.

• niklasbivandefru

tack för länken!!! de inhehåller avfettad torrmjölk och ja e laktos allergisk... men ja testar nog ändå!! va smart att man kan betälla via nätet... hade ja inte tänkt på!! :)

• gottelina

Jag gick hos en konsulent. Hon frågade om jag var kännslig mot laktos och gluten så ta det försiktigt bara.

• Evitas

fy fan va kycklingen va äklig, så ska ta den ikväll igen. ska använda den som tusan.... så jag blir av me den

• AoM

fan. Första dagen på ren kur och jag har redan åkt dit. En rostad macka med vitlök och smör... mmm!
    Skit!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10