Hej tjejer!
Känner igen mig... Väger i och för sig fortfarande fem kilo mer än när jag träffade min m2b, men trodde jag skulle vara mer nöjd vid den här vikten än jag är. 3 kilo kvar till målvikt men 5 kilo kvar till drömvikt. Eftersom vi nu bestämt att vi gifter oss redan i september istället för maj nästa år som vi först tänk, så är det hårdsträning som gäller för mig i sommar. Jag inser ju att skläet till att jag inte är lika nöjd nu är för att jag var så betydligt mycket mer vältränad förr, jag hade mer muskler, var mycket tajtare i kroppen och hade en bättre hållning. Sådant gör ju mycket! Trots att jag verkligen HATAR att springa ska jag faktiskt köpa ett par löparskor när lönen kommer. För har ni någonsin sett en fet löpare?? Dessutom kan det vara trevligt att börja med lite promenader i elljusspåret ljusa vårkvällar och sedan trappa upp till en eller två löprundor i veckan, i kombination med gymträning. Inbillar jag mig nu i alla fall.
Kämpa på! Här har det ätits paj, tårta och ostfondue under helgen. Bland annat. Men jag har inte gått upp ens ett gram (inte ner heller), så det känns ok. BMI 21,5 idag. 20 är målet. Och just under bröllopet vill jag ner till 19, sedan efter fotograferingen kan jag gå upp till 20 igen.