Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-15 14:29:44 följande:
EllaMsådär tänker jag oxå, men försööök tänka större, i det stora hela... Innan kanske du unnade dig sånt OFTA, var och varannan dag, eller iallafall åt ovettigare, alltså är det ändå en förbättring nu, du åt EN hamburgare lixom, men du är duktig 99% av tiden! det är inte så himla farligt... du går inte upp, det saktar bara ner processen lite, men hänger du i så kommer du ändå fortsätta gå ner.det farliga med att råka göra såna snedsteg är ju att tänka just, nu är det kört, jag är värdelös osv, för det är då man verkligen kan åka dit, tröstäta, ge upp etc. Men GÖR inte det! Lura din egen hjärna. Någonstans tror jag nämligen att man försöker FÅ sig själv att ge upp för att man innerst inne är så jä..la sugen just på allt som är förbjudet och man VILL äta, man vill njuta.(iallaflal tror jag så om mig själv) du är jätteduktig!
Anja, du har så rätt! Tack!!
Kalrt att jag inte vägde 10 kilo mer i morse. upp 2 hg bara. Fast å andra sidan åt jag två knäckemackor på kvällen med massa ost...
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tänkte som jag inte ska tänka, att det är ju redan kört liksom! Nu har jag ett antal resdagar framför mig igen, så nu ska jag inte kura alls på några dagar. Får bli lite hårdare tag närsta vecka istället!