• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

chickpea

grattis... Härligt när vågen rör på sig (alltså siffrorna på vågen, fniss)

• niklasbivandefru

Änligen!!! nu e mina små påsar hemma!!! men hmm ja beställde 2 startpaket men fick bara ett... måste nog ringa dit i morgon, jag har betala för 2!!

• chickpea

Tack! Visst är det! Jag blev trött på att det gick så långsamt och hoppades att Cambridgekuren skulle hjälpa och det verkar ju funka! Hoppas vikten fortsätter trilla av på oss alla

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-17 18:53:21 följande:

chickpeagrattis... Härligt när vågen rör på sig (alltså siffrorna på vågen, fniss)
  • MyStyle

Grattis chickpea! När första veckan är avklarad så går det genast lite lättare, då har man liksom kommit in i det
    3,5kg på en vecka är skitbra!!!

chickpea skrev 2008-04-17 16:17:30 följande:
    MyStyle: Nu har över halva veckan gått så snart har du klarat av en vecka! Kör du kombinerad eller ren kur?
    Jag kör ren kur, har självdisciplin nog att kör5a ren kur, men inte självdisciplin nog att köra kombinerad *hahaha*.
    Märkligt det där
    Antar att det är för mycket som frestar på kombinerad kur. Fast jag har inbillat mig själv att när jag nått målvikten så kan jag köra kombinerad (el kanske viktväktarna) ner till drömvikten. Jag kan dock inte gå ner mer än till målvikten eftersom klänningen är införskaffad

Hur är det för er andra, har ni en målvikt och en drömvikt eller ni har bara ett mål i sikte?
  • chickpea

Jag vet precis vad du menar!! För mig är det allt eller inget som gäller. Annars är det så lätt för mig att synda och då går viktnedgången sååå långsamt! Men jag måste nog försöka köra lite kombinerat efter de här tre veckorna, jag är så rädd att gå upp allt om man inte tar det långsamt. Men, en dag i taget och nu är dag ett i vecka två avklarad Bring on day two!

MyStyle skrev 2008-04-17 20:38:17 följande:
    Grattis chickpea! När första veckan är avklarad så går det genast lite lättare, då har man liksom kommit in i det 3,5kg på en vecka är skitbra!!!
    Jag kör ren kur, har självdisciplin nog att kör5a ren kur, men inte självdisciplin nog att köra kombinerad *hahaha*.Märkligt det där Antar att det är för mycket som frestar på kombinerad kur. Fast jag har inbillat mig själv att när jag nått målvikten så kan jag köra kombinerad (el kanske viktväktarna) ner till drömvikten. Jag kan dock inte gå ner mer än till målvikten eftersom klänningen är införskaffad Hur är det för er andra, har ni en målvikt och en drömvikt eller ni har bara ett mål i sikte?
  • niklasbivandefru

säkert en jätte dum fråga...
    jag har nu börjat på min lilla kur, har ätit frukost som vanligt med hårt bröd skinka o ett ägg. Min fråga är: får jag äta lite frukt på dan? är typ beroende av kiwi... vet inte hur jag ska klara mig utan mina små gröna luddiga vänner.
    tack för svar.

• Planete

Hej alla!
    Får man vara med här även om man käkar Nutrilett? började i morse..

Start: 18/4
    Längd: 154 cm
    Vikt: 65,4
    Målvikt: 50 kg ( fast jag nöjer mig med 10 tills jag gifter mig)

• Anja 19 juli 2008

niklasblivandefru

jag hade struntat i frukt, men å andra sidan så kör du ju kombinerad kur iochmed att du äter vanlig frukost så om du inte kan vara utan kiwi så kan ju knappast en kiwi om dagen skada. Det ÄR ju inte godis eller chips lixom, utan en frukt! och det är ju nyttigt så länge man inte äter för många (blir mycket fruktos då, vilket inte heller är bra).

Så kör du med din frukt men ät den på förmiddagen då du förbränner mer

• Anja 19 juli 2008

Planete

klart du får Här är alla välkomna... Vårt gemensamma mål är ju att vi vill gå ner i vikt

Jag varvar Cambridgepulver med nutrilettbars så jag kör ju en mix

Välkommen!

• niklasbivandefru

Tack för svaret :) då tar jag en liten kiwi nu!!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10