• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • MyStyle

Hejsvejs,

Nu är det två veckor kvar tills vi ska vara gäster på bröllop. Jag var sååå duktig förra veckan och hade mindre än 2 kg kvar tills paus. Men så skulle jag ha mens och suget blev för stort
    Men omstarten har varit, och nu har jag 2,5 kg kvar tills jag kan hålla paus (då jag måste prova klänningen och se om jag kan fortsätta gå ner i vikt innan bröllopet ) och den gränsen vill jag gärna nå innan min svågers bröllop om 2 veckor...

• aka79

Vet ni vad? 2:a veckan har inte alls gått bra!
    i onsdags åt jag en kycklingfilé.. *mumma* Suget blev för starkt.. åt sen ren kur fram till fredag då vi grillade och då åt jag Allt jag Ville Äta.. *mumma*
    Men konstigt nog höll jag mig inom tallriksmodellen =))

Sen åt jag ren kur tills jag åt en bullens varmkov och senare på kvällen åt jag både bröd och tigerräkor =((
    Jag har aldrig i mitt liv haft så ont i magen!!

Problemet just nu ligger inte i att jag fuskar, för det har ändå försvunnit 2 kg i veckan! =)

Problemet ligger i att jag senaste 3-4 dagarna bara rasat i energi!.. Fy och Fasa säger jag bara!.. Idag tog jag mig inte upp ur sängen förrän kl var 14. =((
    Å jag har bara lust att gå tillbaka och lägga mig igen..

Jag satte ju naturligtivis in en spiral 1 vecka innan jag började på det här, och naturligtvis så glöder jag! Ungefär som andra skulle säga "vanlig mens"... Plus då går på ren kur nu. Jag börjar tro att jag har järnbrist?!
    Jag måste och kolla imorgon om det stämmer... för såhär trött ska man INTE vara. Såhär trött är jag inte ens när depressionen nått sin höjdpunkt!.. kroppen känns som spagetti... *usch*

Någon annan som upplevt något liknande??

Kämpa på tjejer!

• aka79

hmm... glöder = blöder i förra inlägget

• MyStyle

AKA79- Man brukar blöda mer när man satt in spiral. Det kan säkert leda till järnbrist, som du sa, så det är därför du är trött. Kolla med din barnmorska. Men man kan ju köpa såna tabletter på apoteket, tror de har nåt som man kan kolla om man har järnbrist med oxå.
    Det var så längesen jag satte in min spiral så jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag mådde

Fjärde dagen igen I morse stod vågen på 66,7kg, det innebär 1,7 kg kvar till paus och klänningsprovning
    Beroendes på hur klänningen sitter så ska jag eventuellt gå ner 5 kg till innan bröllopet. Så får jag ta resten sen. Men gud, det var längesen jag vägde 60kg, hoppas nu bara att jag klarar det
    Det har varit stilla här inne ett tag nu. Hur går det tjejer?

• niklasbivandefru

här går de bra!! inne på vecka 2 nu och jag har inte ställt mig på nån våg alls utan känner på kläder o dom börjar hänga nu!! ska prova klänningen i morgon så den inte blir för stor... springer varje morgon ca 30 min o äter vanlig frukost sen soppor. funkar toppen o ja e så glad o pigg!! haha

• AoM

hur höjer man förbränningen????

Jag har kört kombinerad kur i två veckor, idag har jag börjat ren kur!

Mitt stora problem är halsbrännan, som blir mer än värre av allt vatten!! Ngt tips?

• niklasbivandefru

jag springer innan frukost de sägs öka förbränningen

• Mica o Krille

Hallååå, jag kör en rivstart nu o kör ren kur tills på lördag. Får se om jag hinner gå ner nåt. Om inte annat så hinner jag gå ner på allt vatten man kissar ut. Fniss!

• Anja 19 juli 2008

Alltså jag vill verkligen hitta min motivation igen och hänga här m er...

men igår blev det grillat kött, råstekt potatis m vitlökscremefraiche och till efterrätt rabarberpaj m vaniljvisp (jag väntade tills alla lagt sig och åt upp alla resterna som en riktig junkie )

jag klarar knappt av någon diet nu när det är grilltider. Alla underbara dofter i luften. Och våren, den gör mig VRÅLHUNGRIG!

• MyStyle

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:14:22 följande:

Alltså jag vill verkligen hitta min motivation igen och hänga här m er...jag klarar knappt av någon diet nu när det är grilltider. Alla underbara dofter i luften. Och våren, den gör mig VRÅLHUNGRIG!
    Vet precis hur du känner. Har samma känsla, älskar grillkvällar
    Men jag tänkte om jag hinner gå ner det mesta nu innan Juni iaf... Då kan jag ju ändå vara med på de flesta grillkvällarna
    Men shit va jobbigt det är...
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10