• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • MyStyle

Mica o Krille- Så fina ni var Jättevackert.

Valborgshelgen gick inte alls bra för mig
    Men tog nya tag i måndags. Ska på bröllop på lördag så då blir det mat igen. Sen får jag nog försöka köra nån vecka till.
    Ska lämna in klänningen för uppläggning i slutet på denna månaden, så efter det kan jag inte gå ner mycket mer. Får istället försöka fokusera på att hålla vikten, sen gå ner resten efter bröllopet...
    Har köpt gåstavar, så syrran och jag brukar vara ute och gå mellan 45-60 minuter. Har redan märkt skillnad på byxor, kan faktiskt köpa en storlek mindre i byxor, rätt kul!

• Anja 19 juli 2008

Jag är fortf HELKASS... äter som vanligt typ, inget cb alls men kör nutrilettbar på morgonen. Älskar jordnötsbaren Tror jag är beroende av den!

Men nu ska träningen komma igång på allvar. Har varit mkt med jobb och sjuka barn nu men imorgon blir det ett grymt träningspass, ska träna halva kroppen + kondition coh så på fredag andra halvan av kroppen + kondition

Känns så grymt skönt.

Det roliga är att folk hela tiden kommenterar o säger ååh har du gått ner, nu måste du ha gått ner mkt osv? Men jag står på den vikt jag stod på när jag började m cb (gick upp allt igen ju). Men jag håller med dem... jag SER smalare ut, speciellt över axelpartiet (mkt fett sätter sig precis på sidorna av armarna upptill och gör mig SÅÅÅ MKT bredare i helhetsintrycket) och i ansiktet.

Så på måndag kör jag igen! I helgen jobbar jag så mkt att jag inte pallar göra något omvälvande.

Nu är det bara 3 veckor till min klänning kommer och till provuppsättningen. Då vill jag känna mig FIIIIN så nu med eld i baken så SKA jag lyckas gå ner minst 5 kg till den 1 juni och sen fem kilo till innan stora dagen 19 juli.

Har bokat ansiktsbehandlingar, två st fram till stora dagen, borttagning av ytligt kärl, fotvård + pedikyr, manikyr osv så nu SKA även vikten ändras på. NERÅT...

• Anja 19 juli 2008

Menar alltså att jag kör igång med cb på måndag

• EllaM

Mica och Krille

Grattis!!! Vad vackra ni var!

• annie1978

Hej

Måste bara berätta att jag är så stolt över mig själv. Har sedan 1:e januari gått ner 15,5 kg. I januari körde jag stenhårt med GI och gick ner 6-7 kg sen "vilade" jag i feb och mars för att sedan köra cb. Har gått ner från 85.5 till 70 kg och är 173cm. Nu har jag 2 kg som ska bort till innan bröllopet som är om 3 veckor.

Kan jag så kan alla vill jag bara säga så kör stenhårt nu tjejer. Det är värt det. Jag lovar

Ha en underbar dag alla!

• Anja 19 juli 2008

Annie1978

shit vilken motivation du gav mig nu! Säger bara WOW...

Du har alltså gått ner exakt så mkt som jag skulle vilja!!!

Fast nu kan jag ju inte gå ner så mkt för min klänning är i strl 44 (jag väger 83 kg och är 169 lång så jag är egentligen en 46:a) men jag kan iallafall gå ner 10 kg tror jag, utan att behöva köpa ny klänning. Det VÄGRAR jag, för min klänning är min dröm, bara det att den tog 14 veckor att få uppsydd

Men lägga in den går nog att göra!!

Ska jä..lar i det bruka allvar nu.

Måste säga att jag är läskigt imponerad utav dig Annie!!! Megastort grattis... Lova att hojta till när du gift dig så vi kan få se lite bilder. Hade varit så kul!

om du är 173 och kommer väga 68 kg så är du ju för sjutton inte bara normalviktig, du är ju SMAL! Så underbart det måste kännas. Kan bara tänka mig!!!

• Anja 19 juli 2008

Fattar jag dig rätt om du har gått ner ca 8,5 kg bara i april och maj med cb?

har du då kört ren kur eller kombinerad allt tips mottages hur du gjort för att klara det. Om du unnat dig NÅGONTING, hur du tänkt, vad du gjort om du fått sug etc...

• annie1978

Jag körde ren kur i 3 veckor ungefär. Började då tappa sugen så jag började lägga in 100 g protein och lite sallad ngn gång under dagen. Sen har jag haft några helger som jag har ätit goda middagar med vin och lite godis. Har även haft en slappis vecka då det blev både möhippa och annat.

Men nu kör jag sedan i måndags ren kur och tänkte göra det ngn vecka till för att bli av med det sista.
    Har alltid vägt ganska mkt även när jag är smal så nu är jag en 38:a på byxor och s/m på överdelar. Känns toppen!
    Du kommer klara det Anja! Det är bara att bestämma sig

• Anja 19 juli 2008

Åhhh tack! Så då har du ändå inte varit helt suuuuuperbenhård och inte tillåtit dig NÅGOT på typ 6 veckor!

Jag fixar nämligen inte det, men ska VERKLIGEN försöka stenhårt att köra helt ren kur i tre veckor! jag SKA

Vill oxå vara en strl 38 igen, suck...

Har varit 46 så länge nu (3 år snart) att jag börjat glömma bort hur det kändes att vara en 38:a

• annie1978

38:a är underbart!

Har fått två barn ganska tätt så jag skyller på dem

Tror det är bra att köra rent i 2-3 veckor för att verkligen komma igång!

Jag tror på dig! Så lycka till nu!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10