• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

Jag har hämtat min klänning idag, så nu är jag ÄNNU mer motiverad för fyyy f..n så feta armar jag har och klänningen sitter lite väl tajt... brösten trycktes ut lite på sidorna *asg* (jag hade ingen bh på mig i klänningen) vilket syns tycker jag på bilderna.

men 5-8 kg till, så försvinner fettet i ansiktet, på armarna och ganska mkt på magen (är där det brukar försvinna först på mig) och då kommer jag vara nöjd

Bilder finns i galleriet eller här
    minhemligabrollops.blogg.se/1210862876_klnningen.html

• Anja 19 juli 2008

niklasblivandefru

gaaaah precis sådär gör jag oxå. och när man väl kommit igång så är det rena frossandet och man släpper alla spärrar på nåt vis och vägrar lyssna på sina egna VETTIGA ord om hur man faktiskt verkligen vill gå ner i vikt och hur duktig man har varit osv.

Man bara ÄTER och skiter i allt.

deppa inte ihop bara eller låt detta få dig att ge upp, utan bara kör på som vanligt imorgon så kommer inte snedsteget att påverka vikten det minsta lilla. Man kan göra sådär någon gång då och då, men om man fortsätter sen så blir det ju tyvärr en förändring. Grrrr.... (vilket jag gjorde för jag inte har någon karaktär tydligen)

• Djinni

Det går inte så bra för mig.. har heeeelt tappat suget.. tanken var att jag skulle börja med mixad kur igår.. gick väl rätt bra.. mixade frukost o lunch.. middag åt jag.. men så var det styrelsemöte i gårkväll med smörgåstårta.. gick inte bra.. och dessutom tog jag hem bitar som blev över.. =( idag har jag mixat frukost, skippat lunch, åt 3 knäckemackor till kaffet. och så middag, gissa vad.. jo smörgåstårtan från igår.. och ikväll har jag ätit naturgodisar, chokladöverdragna.. och jag har gått upp allt det jag gick ner då i början av april.. + lite till.. snacka om att ha ätstörningar.. vad ska jag göra.. förra veckan gick jag stavgång 50 minuter 6 av 7 dagar, den här veckan har jag gått 1 gång hittills.. ska imorrn.. jag blir så jävla trött på mig själv så jag bara vill gråta och slå ihjäl mig själv..

min man blir lidande av det för jag känner inget behov av sex och närhet och kramar för jag känner mig äcklig. Allt fett och daller på kroppen som visar sig speciellt när man är naken och ska till att ha det lite mysigt med maken.. tanken på det så faller hela lusten som en jävla klippsten genom sängbotten och ner på golvet.. och jag kan inte hjälpa det.. jag tänker så.. är säkert helt körd i huvudet.. Min man säger alla dagar något snällt och omtänksamt och bra till mig. Att jag är sexig, att jag har skön rumpa att jag har fina ögon, att jag är så het, jag kan hålla på hur länge som helst.. men vad är det då som saknas hos mig och mitt jävla tänkande om mig själv.. och mitt matintag och allt gotta man nödvändigt måste proppa i sig med våld, tills man nästan spyr. vad fan är det för levnadssätt??? varför gör jag så här mot mig själv? Jag vet EXAKT hur jag ska göra, exakt hur mycket jag ska lägga upp på tallriken, vad jag kan äta av och vad jag bör äta mindre av. Var för är det såååå svårt att fatta?? Mår ju så jävla dåligt av att det är så här.. ändå utsätter man sig själv för det.

Psyket nästa!

• Anja 19 juli 2008

Djinni

känner igen såååå mkt...

Tyvärr är det skit samma vad andra säger och om ens älskade tycker man är SKITSNYGG för själv känner man sig inte het, sexig eller snygg när man är obekväm i sin kropp

Varför i hel..ete man gör sådär mot sig själv kan jag inte svara på men jag gör EXAKT det du beskriver. EXAKT på pricken så. Känner igen mig så väl. du tänkte säkert när du stod där m de överblivna smörgåståretbitarna, att NEJ jag bör INTE ta hem dessa och så kvävde du den rösten och la ner dem i påsen ändå.

Förstår verkligen inte varför man gör så här mot sig själv. Sabbar för sig själv. det är ofattbart och sååååå knäppt.

Man vill verkligen slå sig själv

Skickar tusen tröstkramar... jag är så impad av dig ändå, du har verkligen lyckats gå ner massor. tyvärr verkar det som att det är lätt första gången man går på en kur, lite pga nyhetens behag, spänning, när man gjort det en gång och KAN det, så är det som att man tröttnar sååå mkt fortare. Störigt...

• Djinni

Inget illa men det är rätt skönt att inte vara ensam... Tack för kramarna.. dom behövs.. håller nog kvar dom ett tag..

Hoppas på en bättre dag imorrn..

Ska bädda ner mig nu.. tittar in här igen =)

natti

• Anja 19 juli 2008

natti natti djinni

och försök göra det som jag är SÄMST på... räkna bort dessa två dagarna. bortse från dem och bara fortsätt på det rätta spåret. Två dagar gör ingenting (att du går upp är ju bara vätska o tarminnehåll INTE fett, så snabbt går det inte ) utan kör på...

Även om du fått blodad tand... det är skitdrygt och svinsvårt jag vet, men du har fixat svårare saker än detta

(hehe det är sååå roligt att detta kommer från urusla mig, men alltså, JAG önskar att JAG kunde tänka så som jag förespråkar)

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-15 22:54:52 följande:

Jag har hämtat min klänning idag, så nu är jag ÄNNU mer motiverad för fyyy f..n så feta armar jag har och klänningen sitter lite väl tajt... brösten trycktes ut lite på sidorna *asg* (jag hade ingen bh på mig i klänningen) vilket syns tycker jag på bilderna.men 5-8 kg till, så försvinner fettet i ansiktet, på armarna och ganska mkt på magen (är där det brukar försvinna först på mig) och då kommer jag vara nöjd Bilder finns i galleriet eller här minhemligabrollops.blogg.se/1210862876_klnnin...
    jag kan inte säga annat än fy va du är fin i din klänning, den är galet snygg Och du passar jättebra i den. Guuu va snyggt du ska vara riktigt nöjd med valet
  • niklasbivandefru

super snygg klänning!!!! japp i dag kör jag igång igen:) e glad i dag för vi betalade vår bröllopsresa igår :) så nu får jag tänka b-klänning o bikini när jag blir sugen näsa gång!!!
    men snart e de helg.....

• Anja 19 juli 2008

Bridesilly

tack snälla du blir så glad av att höra det, för själv ser jag bara de feta armarna(varför är man SÅN?) Dina ord värmer JÄTTEMYCKET :_)

niklasblivandefru

tack Härligt med betald bröllopsresa!!! Vart bär det av?

• niklasbivandefru

vi gifer oss den 5 juli o den 8 kl 05.25 bär det av till cypern o aiga napa o napa plaza i 8 dagar!!!ska bli sååå trevligt :) i vinter blir resa nr 2 får se vart de bär av.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10