• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • MyStyle

Då var det dag fyra för mig. Har hittils gått ner 3 kg, det var likadant förra gången gick jag ner fyra kg första veckan. Men andra gånger har jag inte gjort det, det måste vara att jag har hittat precis rätt mängd vatten jag ska dricka. Dricker mellan 3,5 och 4,5 liter vatten om dagen. Ibland 5 liter, men jag tror inte man ska dricka för mycket. Förra gången fick jag ont i ryggen, men inte denna gången, inte ens ont i huvudet (peppar peppar)
    Så här "lite" som jag väger nu har jag nog inte vägt på fyra år

• Planete

Anja 19 juli 2008:
    Tack för välkomnandet! Ska du gifta dig den 19 juli? Det är mitt datum också! :)

• MyStyle

Planete- du är så välkommen

Planete skrev 2008-04-18 10:20:38 följande:
    Hej alla!Får man vara med här även om man käkar Nutrilett? började i morse..Start: 18/4 Längd: 154 cmVikt: 65,4 Målvikt: 50 kg ( fast jag nöjer mig med 10 tills jag gifter mig)
  • Anja 19 juli 2008

Planete

japp 19 juli är det här oxå Mkt bra datum

Minst 7 kg vill jag ha gått ner tills dess. Sätter inte högre mål än så.

Är 169 cm och vägde tidigare (innan barn 2 och 3) 62 kg, vilket var perfekt för mig. Nu är det 75 som är mitt mål till bröllopet.

Har varit uppe och snurrat på 95 så jag har gått ner till 82 iallafall, men det har tagit tid.

• Cissit

Nu har jag ätit mat med väldigt lågt intag av kolhydrater ett tag, typ en vecka. Var rädd att jag skulle gå upp de tre kilona jag gick ner med CB eftersom jag trodde att mkt var vätska, men än så länge håller jag vikten! Känns kanon! Mår så mkt bättre nu när jag får äta ordentligt, men om jag inte går ner mer kommer jag nog köra en till "kur" med CB om ett tag.

• Planete

Innan jag fick mitt tredje o sista barn vägde jag 50 kg.. Innan mina 2 första låg vikten på ca 45. Men då är jag ju bara 154 cm kort... Plus att jag har tunn benstomme. Numera är det otroligt svårt att gå ner i vikt. Men jag tänkte testa Nutrilett ett tag för att se om det fungerar. Behöver en rivstart för att motiveras. Efter tänker jag återgå till min normala föda, vilket är proteiner, fett och ovanjordsgrönsaker!! Funkar helt suveränt, men har tyvärr fuskat för mycket och behöver rivstarta för att motivera mig sjäv!

• Anja 19 juli 2008

Planete

om din kropp är van att gå på kolhydratfri kost så kanske cambridge är bättre för dig än nutrilett. Jag körde nutrilett i åtta veckor utan att gå ner ett gram! Sååå trist.

Cambridge innehåller knappt några kolhydrater och har färre kaloriera än nutrilett samtidigt som det ändå innehåller alla näringsämnen man behöver. Man går ner MYCKET snabbare med cambridge, om det är en rivstart du vill ha alltså

• Planete

Anja 19 juli 2008

Du har en poäng där.... Men Nutrilett är så mycket billigare så jag tänkte att jag testar det först. Bröllopet tär på ekonomin...:(
    Har testat Cambridge förut och medger att det säkerligen är bättre, men framförallt godare. Övergår till det om det inte funkar att nutta! Ekonomin får väl lida lite till ;)

• chickpea

Vad härligt med tre kilo borta,det gör det så mycket lättare att fortsätta! Grattis

Min våg stog på 64,1kg idag! Nu har jag gått ner 3,9kg. Känns så härligt!!!

MyStyle skrev 2008-04-18 11:17:01 följande:
    Då var det dag fyra för mig. Har hittils gått ner 3 kg, det var likadant förra gången gick jag ner fyra kg första veckan. Men andra gånger har jag inte gjort det, det måste vara att jag har hittat precis rätt mängd vatten jag ska dricka. Dricker mellan 3,5 och 4,5 liter vatten om dagen. Ibland 5 liter, men jag tror inte man ska dricka för mycket. Förra gången fick jag ont i ryggen, men inte denna gången, inte ens ont i huvudet (peppar peppar) Så här "lite" som jag väger nu har jag nog inte vägt på fyra år
  • Mizty

Grattis till alla nedgångar

Har upptäckt att min mage inte stickre ut riktigt lika mycket längre Ska bli så spännande att väga sig i morgon!! Har ju kört CB två ggr/dag & middag. Men nästa vecka är det tänkt att jag ska börja med ren kur!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10