• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-10 18:56:44 följande:
    Jag blev riktigt peppad idag! Var och provade brudklänning idag (har visserligen beställt en från en annan affär men ville ändå visa min tärna vad jag har beställt). Kärringen i butiken sa hur som helst att jag var STOR!! Provade stl 42, kunde LÄTT ha den, om ngr kilo kan jag ha en 40. Men hon sa det iaf, att jag var stor!! Ojojoj
    Ja, så sa de till mig förut också. Visst får man en kick av självsäkerhet!
    Så elakt! Det är inte alls stort, de måste fatta nån gång att alla har inte st 34-36... Suck.
  • Thiaa

AoM - då är det ju bara att köra på nu då!! Jag är ju inne på rätt spår igen men jag tycker att det går lååååångsamt. Har insett att jag har fruktansvärt skev självuppfattning, det är sååå pinsamt. Vill ju veta hur jag verkligen ser ut juh. Tycker att alla kläderna sitta likadant nu som innan jag tappade kilona så det känns som om INGENTING händer här... Åh. Vill vara smal!

• MyStyle

Hej igen, var ett par dagar sen sist
    Jag precis som AoM gick 4 dagar förra veckan på ren kur, sen var det kalas osv på helgen. Började om i måndags men så var det lunchmöte med chefen osv så denna veckan har varit lite sisådär med ren kur. Så idag var min första dag (igen), den har gått över förväntan, förutom lite illamående. Men jag fruktar imorron, förra veckan hade jag huvudvärk i tre dagar. (Har jag förstår aldrig haft innan)

Jag har för mig att man kommer i ketos tidigare när man gått ren kur tidigare...

AoM- Vilken jäkla kärring, rent ut sagt... Men de kan vara riktigt elaka de där
    Har oxå råkat ut för det...

• dragonesse

Åh, idag har jag fått världens kick!!! Träffade tre fd kollegor ikväll och käkade middag, det var bestämt sedan länge. Det första jag får höra när jag kliver in i hallen (och inte ens har tagit av mig jackan!) är "gud, vad smal du har blivit"! Sååå himla kul!! Känner mig på topp nu! Nu är det lite mindre än en vecka kvar på ren kur, sen ska jag köra blandat tills jag är klar... Jag vill, jag kan, jag ska!!!

• Thiaa

Dragonesse - GRATTIS!! De e ju alltid såå roligt att höra sånt! Själv får jag aldrig nåra fina kommentarer. Förmodligen så syns de då inte att jag har gått ner i vikt så jag måste fortsätta. Det enda jag får höra är att jag är sååå tråkig som inte äter, fast jag är ju med på allt hela tiden.

Idag har jag iallafall haft en bra dag. Ingen huvudvärk. Men jag har frusit ända in på benen!! Har dock inte blivit någon motion för min kompis har vart ledig och vi har vart på stan hela dagen. MEN IMORRN... då ska jag ta min vanliga tur!

• Thiaa

Vart har alla tagit vägen by the way?!?! Anja?! Var är du? Alla andra?!? Var är ni?!

• AoM

dag 1 på ren kur har just börjat för mig. 76,9 kg.
    Känner mig jäkligt laddad:)

• dragonesse

Ingen ketos för mig... Inte så konstigt eftersom jag åt en hel del igår, men det känns lite tungt att jobba sig in i den igen. Men det brukar ju gå fort när man har varit där, och jag har ju bara ätit en (stor) måltid (plus efterrätt...), jag har ju inte ätit i en vecka liksom. Bara att kämpa på igen!

• AoM

är det många av er som har köpt stickor på apoteket?

• dragonesse

Jag tror nog bara det är jag som har nämnt dem... men de är roliga att ha!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10