• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • dragonesse

Hmm, fortfarande inte i ketos och fortfarande +0,2 sen i onsdags morse... suck. Bara att fortsätta kämpa, imorgon är jag nog där och har förhoppningsvis ett stort fett MINUS på vågen!

Drömde mardrömmar om min klänning inatt. Jag skulle åka och hämta den och den var bara fel fel fel! För det första var den gulaktig, sen var den knälång och hade spets i nederkant!! Och alldeles för stor var den. Usch, hade panik! Tur att jag litar på stället där jag köpte klänningen, jag vet att den kommer bli bra...

• Mica o Krille
    Thiaa skrev 2008-04-12 08:07:12 följande:
    Mica O Krille - snart e jag tillbaka på rätt spår igen. Promenader blir det, men idag regnar d så då blir det gymmet! Ska bli skönt att svettas... :)
    Vad duktigt av dig!!!

dragonesse, haha jag jag har också haft mardrömmar om min klänning. Men den var jätte vit med MASSA illblåa detaljer, fjädrar o vete 17 allt. Usch jag nästan grät i sömnen. Hahaha.
  • Thiaa

Snart slutar jag och då ska jag iväg till gymmet å svettas lite... Åh. Hoppas jag har kommit under den magiska gränsen tills imorgon då?!?! Whiee...

• dragonesse

Hihi, skönt att man inte är ensam!

Mica o Krille skrev 2008-04-12 10:40:22 följande:

dragonesse, haha jag jag har också haft mardrömmar om min klänning. Men den var jätte vit med MASSA illblåa detaljer, fjädrar o vete 17 allt. Usch jag nästan grät i sömnen. Hahaha.
  • Thiaa

ÄNTLIGEN! Nu är jag tillbaka på rätt spår igen, trots mina fettodagar måndag och tisdag. Och dessutom så har jag gått ner ytterligare! :) 10 kg borta. Det är klart att jag är glad, men nu märker man ju verkligen hur mycket mer som måste bort! Det är mycket kan jag loooooova! Minst 10 kg till, men det lär jag ju inte hinna med innan den 2 maj direkt.

Har bestämt mig nu för att hålla på exakt i två veckor till, sen får det bli mat igen. Men bra mat. Nyttiga matlådor och det ska vara ordning på grejorna. Kosta vad det kosta vill, pengar, svett, ork, tårar, tid allt... Jag är beredd!

• Mizty

Vad bra du är!!! Vilken inställning I´m impressed!

Thiaa skrev 2008-04-13 06:14:20 följande:
    ÄNTLIGEN! Nu är jag tillbaka på rätt spår igen, trots mina fettodagar måndag och tisdag. Och dessutom så har jag gått ner ytterligare! :) 10 kg borta. Det är klart att jag är glad, men nu märker man ju verkligen hur mycket mer som måste bort! Det är mycket kan jag loooooova! Minst 10 kg till, men det lär jag ju inte hinna med innan den 2 maj direkt. Har bestämt mig nu för att hålla på exakt i två veckor till, sen får det bli mat igen. Men bra mat. Nyttiga matlådor och det ska vara ordning på grejorna. Kosta vad det kosta vill, pengar, svett, ork, tårar, tid allt... Jag är beredd!
    Jag skulle börjat med ren kur i torsdags... Men mycket av min viktökning har kommit efter jag satte in en hormonspiral för 2 år sedan. 15kg har jag gått upp efter det Har försökt i flera omgångar att på allvar gå ner i vikt, men icke!! Körde nutrilett förra sommaren 2v = inte ett gram gick jag ner, vadå lönslöst?! Så nu har jag besämt mig!! Inga mer hormoner! Ska byta spiralen nästa måndag Ska bli så skönt. Hoppas hyn, lusten & humöret kommer tillbaks då oxå.

Nu har jag kört två påsar om dagen sedan i torsdags & ätit en gång. Vägde mig igår.... -1,2kg Wieeeeeee så glad jag blev! Trodde ju inte det skulle hända något alls. Men mycket vätska har ju redan försvunnit, hoppas det blir ännu bättre när jag kör ren kur sedan!!

Hoppas ni får en härlig söndag!!
  • Thiaa

Mizty - jag har också gått upp dryga 10 kg på knappt ett år. Kan bero på min lilla P-stav eller att jag helt enkelt har ätit för mycket...?!?! :)

Men nu satan... Längtar bara tills jag har fått ordning på vardagen, matlagning med mera. Ska bli så skönt! Älskar Tasteline också, med den sidan kan man ju inte misslyckas!

• Evitas

har fuskat lite igår. va hos svärföräldrarna o sen ute me alkohol på kvällen. men nu e de stenhårt tills den 26e. no merci!!!!
    vill ju komma under 80 strecket, men e tveksam att de kommer gå. 6 kg på 2 v. hårt som fan. men va ute o gick 2 timmar igår. ska ut så fort lillan vaknat igen... tills dess mario cart på wii

• dragonesse

YES!!! Äntligen gav stickorna ett litet utslag för ketos, och vågen tog ett skutt neråt! Vägde exakt 65 kg imorse!

• gottelina

dragonesse: Vad är det för stickor?

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10