Vad bra du är!!! Vilken inställning I´m impressed!
Thiaa skrev 2008-04-13 06:14:20 följande:
ÄNTLIGEN! Nu är jag tillbaka på rätt spår igen, trots mina fettodagar måndag och tisdag. Och dessutom så har jag gått ner ytterligare! :) 10 kg borta. Det är klart att jag är glad, men nu märker man ju verkligen hur mycket mer som måste bort! Det är mycket kan jag loooooova! Minst 10 kg till, men det lär jag ju inte hinna med innan den 2 maj direkt. Har bestämt mig nu för att hålla på exakt i två veckor till, sen får det bli mat igen. Men bra mat. Nyttiga matlådor och det ska vara ordning på grejorna. Kosta vad det kosta vill, pengar, svett, ork, tårar, tid allt... Jag är beredd!
Jag skulle börjat med ren kur i torsdags... Men mycket av min viktökning har kommit efter jag satte in en hormonspiral för 2 år sedan. 15kg har jag gått upp efter det
Har försökt i flera omgångar att på allvar gå ner i vikt, men icke!! Körde nutrilett förra sommaren 2v = inte ett gram gick jag ner, vadå lönslöst?! Så nu har jag besämt mig!! Inga mer hormoner! Ska byta spiralen nästa måndag
Ska bli så skönt. Hoppas hyn, lusten & humöret kommer tillbaks då oxå.
Nu har jag kört två påsar om dagen sedan i torsdags & ätit en gång. Vägde mig igår.... -1,2kg
Wieeeeeee så glad jag blev! Trodde ju inte det skulle hända något alls. Men mycket vätska har ju redan försvunnit, hoppas det blir ännu bättre när jag kör ren kur sedan!!
Hoppas ni får en härlig söndag!!