• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Danielaa

Jasså nu e vi här! Kikar in me jämna mellanrum men skriver inte alltid som ni märker! Gör snabbvisiter när sonen grejjar me nåt annat!

Nån fika blir de inte för min del på ett tag.. Jag å sonen åker till Norge på tisdag å blrir borta i 2 veckor. Men när vi komemr hem så!

Hoppas ni haft en bra helg allihopa!

• Troll1
    Mizty skrev 2008-05-24 22:56:27 följande:
    Håkan (sambon) sa "VA???? Hur gammal är hon, trodde hon var yngre än mig" Han är 35 Jösses, tänk när min lille plutt blir 21
    Ohhh Jag får väl sträcka lite på mig då...
    Jag var 19, skulle fylla 20 när han föddes. Tog med honom till systembolaget när jag ÄNTLIGEN fick gå dit. Till min stora besvikelse behövde jag inte visa leg. Detta var 1987 och nu blir jag lika besviken när de inte frågar om leg.
    Hinner fylla 41 (15 sept) innan bröllopet... Bättre sent än aldrig.
    I morgon ska min dotter spela fotbollsmatch. När ska ni/vi ses?
  • Troll1

Danielaa: Här kan du kika: www.in-exfarg.se/index.php
    Bra butik o personal tyckte jag. Har dock inte kommit på vad den andra butiken hette... Får nog leta efter kvitton...

• Danielaa
    Troll1 skrev 2008-05-26 08:18:02 följande:
    Danielaa: Här kan du kika: www.in-exfarg.se/index.phpBra butik o personal tyckte jag. Har dock inte kommit på vad den andra butiken hette... Får nog leta efter kvitton...
    TACK! Har bara varit där nån gång innan, ska kika där!
  • Mizty

Ja, tjejer! Det verkar ju vara flest som kan i morgon, så då kör vi väl på det

fru Trul - Välkommen tillbaka Härligt att du hade det bra i skogen!!

Ajjse - Märkligt att du ska betala 100:- extra... Men bra att du hittade på andra ställen i stället!!

Danielaa - Ha en bra resa!!

Troll1 - Klart du ska sträcka på dig

Kramizar

• frökenkräfta

Fika imorgon, plats och tid? Jag ska verkligen försöka att komma!! Imorgon är enda kvällen i veckan som jag inte är uppbokad och jag borde städa hemma för vår renovering är klar och vi har byggdamm överallt fast det skulle vara så kul att träffa er!

Ikväll ska vi till Stora Holms Säteri och kolla på lokalen. Spännande! I helgen har vår planerade barnvakt sagt att hon inte kan passa vår dotter på vår bröllopsnatt så nu har jag frågat en annan vän via mejl och hoppas på att hon kan. Annars så har det inte hänt särskilt mkt med tema bröllop i helgen.

Hur går det för er andra?

• Mizty

Ja, vi kör väl Fröken Olsson kl:18.00 Vi ses utanför på hörnet

Hoppas du kan komma frökenkräfta! Och givetvis ni andra som skrivit upp er oxå!!

• Troll1

Mizty: Hur funkar tabletterna? jag har knådat min stackars bubbliga kropp så jag fick blåmärken. Upps, kanske tog i för mkt?

Frökenkräfta: Va spännande! Skriv ner lite frågor (om du inte redan gjort det...) Han är så upptagen och alla ringer till honom hela tiden, så det är bra om man kan få klarhet så mkt som möjligt där.

Jag har några frågor som du kanske också vill ha svar på?
    * Vad kostar det att sova på "hotellet" de har? P/p eller p/rum?
    Finns det tv etc där? (Tänkte på de lite yngre i vårt sällskap)
    * Hur är det med belysningen? Han skulle fixa lite fler uplights, det blir ganska murrigt om man inte ordnar fler lampor själv annars. Då måste man ev hyra lampor, kan vara bra att veta. (Våra vänner hade fullt sjå med det innan.)
    * Städsaker? (Hörde av en härifrån att det var sliten mopp etc.) Kanske en liten petitess förstås...
    * Tid när man får nyckeln på fredagen?
    Du MÅSTE inte på ngt sätt känna dig tvingad att fråga det jag stolpade upp här!

Ha det så roooligt ikväll alla ni som ska träffas!!!!

• Mizty

Men det är ju i morgon vi ska ses Då kan ni väl komma!?!? Please Jag har mycket mindre mat- & sötsug! Vet dock inte hur det går med viktnedgången ännu... Men helt klart värt att prova!

Troll1 skrev 2008-05-26 12:07:52 följande:
    Mizty: Hur funkar tabletterna? jag har knådat min stackars bubbliga kropp så jag fick blåmärken. Upps, kanske tog i för mkt? Ha det så roooligt ikväll alla ni som ska träffas!!!!
  • Troll1

I morgon är det ju födelsedagsmiddag.
    Jag får spader, det är jättesvårt för övrigt att få ihop em nu när m2b inte är hemma. Lisas bästa tid är inte kl 18.00.

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2