• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

Mizty: Jag bokar in en träff hos dig på altanen i sommar! Tänk vad sambon ska få vara hemma med sin LILLA gullvippa, han längtar så han nästan dör stackarn! Då kan jag ju passa på att gôtta mig på Miztys altan....
    Cambridge körde jag för snart 2 år sedan. Det var jättebra, men tufft i början. MEN ojj så schnygg jag blev! Nu orkar jag inte, men lite längre fram så.

• Troll1

TACK Frökenkräfta! Vad tyckte du?

• Schükano

Grattis till radhuset Mitzy! Låter härligt med grillkvällar

Ses kl 18 utanför Fröken Olssons. Ser ni någon lång blond tjej som ser lite vilsen ut så är det nog jag..

Kram

• frökenkräfta

Stora Holms säteri: jäääättefint! Vilken fin lokal och mysigt runtomkring. Jag gillade det jättemkt. Fast min sambo tycker att det är dyrt och mkt att rodda själva. Vi funderar lite. Ska till Malins Skafferi på lördag och kolla.
    På SH blir det mkt att rodda med dukning, mat, dryck, personal, dukning etc.
    Vi är inte från stan, som några av er kommer att höra ikväll, jag har iofs bott här i 19 år fast det låter inte så, så våra familjer bor utanför Gbg och de skulle gärna hjälpa till fast jag vill så gärna att de ska få komma hit och bara få vara gäster på vår fest. Vi får så mkt hjälp året runt med barnpassning, hundpassning, trädågård, renoveringar och allt annat.

Ses ikväll, jag är mörkhårig och ca 160 cm lång.

• Ajjse

GRATTIS MIZTY till radhuset! Härligt! Räkna med mig på grillkvällen, när ska vi komma???

Hoppas Bartan inte var allt för nervös på fikat, det är ju bara några dagar kvar..

Angående tabletterna så tog jag två idag efter lunch och det är först nu jag börjar känna hunger. Var på ICA och handlade och blev inte ens sugen på att köpa en chokladbit när jag kom till kassan. Känns gött!

• Mizty

Tack för idag tjejer! Superkul att ses

Ajjse - Ja, jag måste bara veta säkert när vi får inflyttning Visst är dom bra! Ett riktigt bra köp

• Vendel och Angelica

Hej

får jag vara med här

• Lantzakeri

Hallooo

Jag min blivande friade till mig 19/4 och vi ska gifta oss 30 maj -09

Letar efter lokal några förslag?
    Jag vill gärna ha med egen alkohol, ni får jätte gärna komma med förslag för vigsel platser med vi vill gärna hitta en fin plats där vi kan ha vår borgerliga vigsel

Tar gärna alla förslag som finns ;))

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2