• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Mizty

Ajjse - jag märkte det på bara några timmar

Trul - Härligt att du kan hänga på!!

Troll1 - Har varken tips på frisör eller jäddhäng tyvärr.

Idag vann vi budgivningen på ett radhus här i Tuve Jag är SÅ j*vla glad!! Äntligen kommer vi ifrån vår tvåa!! Uteplats att grilla på oxå, wieeee! Inflyttningen blir antagligen den 15/7 så det är ju en del kvar av sommaren som tur är

• Troll1
    Mizty skrev 2008-05-26 23:04:34 följande:
    Ajjse - jag märkte det på bara några timmar Trul - Härligt att du kan hänga på!!Troll1 - Har varken tips på frisör eller jäddhäng tyvärr.Idag vann vi budgivningen på ett radhus här i Tuve Jag är SÅ j*vla glad!! Äntligen kommer vi ifrån vår tvåa!! Uteplats att grilla på oxå, wieeee! Inflyttningen blir antagligen den 15/7 så det är ju en del kvar av sommaren som tur är
    Nämen GRATTIS Mizty! Skönt med uteplats inte minst.
  • fru Trul

Grattis Mizty, fy fan vad kul! Uteplats å kunna grilla är ju toppen!

• Lokalo

Mitzy>> grattis & mohahaha... (Det får jag säga som precis har flyttat och är färdig
    Det är meckigare än man tror, men ack så skönt när allt är klart och på plats.

Vad hette de däringa tabletterna? Undertecknad som igår köpte en klänning som är en och en halv size förliten är mycket intresserad av allt som kan få mig i den tills det är dags. Nu finns det liksom inget att be för jag måste bara ner några snäpp!

Dvs. inga morotskakor för mig kväll....uuuhhhhäääää...en liten skorpa kanske?

• Schükano

Jag kanske har missat att ni skrivit tidigare i tråden var och när vi ska träffas ikväll? Ska bli så kul att träffa er..jag missade ju tyvärr förra fikan då vi var mitt uppe i flytt och flyttstädning.

• Mizty

Fikat blir på Fröken Olsson Kl:18 vi brukar ses på hörnet

Tack tjejer!! Ska bli så skönt att flytta till hus igen Jag & exet bodde i hus i Säve, flytten därifrån var inte rolig. Nästan alla möblerna var mina & jag flyttade in i den tvåan vi bor i idag... Men nu ska det bara bli SÅ roligt! Grillkväll hos mig på sensommaren kanske?!

Lokalo - Dom heter Liposinol! Om du behöver mer hjälp så prova Cambridge! Super

Ska bli kul att ses idag

• Carolina1979

Grattis till radhuset Mizty - låter underbart!
    Grillkväll hos dig låter ju inte alls dumt

• Mizty

Nä det får vi allt ta & fixa Tack!!

Carolina1979 skrev 2008-05-27 08:48:51 följande:
    Grattis till radhuset Mizty - låter underbart! Grillkväll hos dig låter ju inte alls dumt
  • Mizty

Det är inte så stort, men Phenom får eget rum, vi får ett kontor & vi får ju vår väldigt efterlängtade trädgård! Det får bli en mellanstation för oss innan vi hittar DET huset

• frökenkräfta

Mitzy, Grattis till huset! Underbart med trädgård!

Troll1: svar på några av dina frågor kring Stora Holms Säteri:

* Vad kostar det att sova på "hotellet" de har? P/p eller p/rum?
    Svar: 400 kr perperson. Finns 2 dubbelrum och 2 enkelrum, alltså 6 sängplatser. Och en barnsäng. Grukost står i kylen och man tar fram själv. Rummen hyrs bara ut till dem som har festen så ingen risk att det är andra där.

Finns det tv etc där? (Tänkte på de lite yngre i vårt sällskap)
    Svar: Finns inte tv

* Hur är det med belysningen? Han skulle fixa lite fler uplights, det blir ganska murrigt om man inte ordnar fler lampor själv annars. Då måste man ev hyra lampor, kan vara bra att veta. (Våra vänner hade fullt sjå med det innan.)
    Svar: fanns uplights i golvet fast jag vet inte om det är tillräckligt. Kolla av innan. Det var Eva som visade oss lokalerna.

* Städsaker? (Hörde av en härifrån att det var sliten mopp etc.) Kanske en liten petitess förstås...
    Svar: enligt Eva så finns det städsaker fast jag såg dem inte, kund inte kolla vad som finns. De har kontakt med en städfirma om man vill anlita den, 2000 kr kostar städningen isåfall.

* Tid när man får nyckeln på fredagen?
    Tillgång till lokalen fre fm kl 09 till sön em kl 17.

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2