• Ceasara

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...

• Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2
  • lillP

det låter fint

kan ni inte ha inspelad musik?

• Vargtassa

Får man vara med här!? Vi har börjat fundera på 14 feb 2009, alla hjärtans dag och tillika våran 11-årsdag :D Vi ska kolla på en lokal ikväll.. Tänkte gifta oss borgligt och sen ha fest för ca 40 pers. Har inget jättebudget, ca 25,000 kr, vi bjuder våra allra närmsta släktingar, föräldrar och syskon, och sen de närmsta vännerna.. Men BlendaSigne fick en ju genast att tänka om! Marchaller och fyrverkerier! Hmmmmmmmmm, hur ska vi göra det här ;)

• ingenjörsbruden

Välkomna hit, både Nany o Vargtassa!

Vi gifter oss 21 dec i kyrka, o vad vi har kvar är:

-köpa vigselring, modell o storlek redan spikad!
    -Fixa inbjudningar o övrigt pappersarbete, har skrivit ut hinderprövningspappar+namnbytesblankett, skickat iväg beställning på egendesignat dubbelhjärta som kommer att vara den röda tråden...
    -Fixa fram foton på bukett o frisör (de är dock bokade)
    -Köpa tyg till klänning o kappa så att sömmerskan kan sätta igång.
    -Skicka iväg beställningen till Calligraphen på tårtdekorationen, presentaskar, ris o såpbubblor.
    -Köpa underkläder t mig.....modell redan bestämd.
    -M2b får prova storlek på fracken o boka det

...iövrigt så är det bara lite småpyssel kvar!!

• Pettis

Hej! Jag vill också vara med här, gifter mig på nyårsafton.

• bollöga

Även jag joinar: 14 februari 2009 smäller det!

• Novembertjej

O jag oxå då, 17 jan gäller för oss

• Vargtassa

Klockan 20,00 ska vi kolla på lokal.. Det första steget mot målet... Lite pirrigt bara det! :D

• 2e advent

Kul med så många nya!!

Själv börjar jag känna mig otroligt stressad, vi får inte tag på någon lokal!!
    Jag trodde ju att det skulle bli klart igår men vi vet fortfarande inget, dessutom har m2b suttit och ringt runt till massa olka ställen idag men inget verkar fungera

• 3Jane

Är också rätt stressad, känns som det är så mkt kvar. Tycker mest att det är det där med maten som är jobbigt. Mat till 100 personer, det är dyrt!

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2