Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Kul att gå på bal så ofta det skulle jag också vilja göra
Klänningen var verkligen jättefin!! O trycksakerna också. Själv var jag och tog mått till min klänning igår, hon ska först sy den i lakanstyg för att se hur det blir och testa mönstret innan hon ger sig på det riktiga tyget.
På måndag får vi äntligen besked om i fall vi kan vara i den lokalen som vi har tänkt att vara i eller inte och när vi väl vet det så kan vi bara köra på med allt annat, ska bli så skönt!!!
Mmmm min blivande är ju officer och han är sååå fin i sin mässdräkt
Visst är det kul att gå på bal varje år men jobbigt. Massa tankar och planerande, som bröllop nästan I år blir det dock inget för oss pga bröllopet=sparar pengar.
Ja det är jättekul med klänningen men inatt har jag drömt mardrömmar om att jag skulle ha dubbelbröllop med en annan kompis och min klänning var helt fel och satt jätte illa. Usch ska det börja redan
2e advent skrev 2008-08-09 13:55:32 följande:
Ha ha
Nej det skulle man nog inte glömma i första taget.
Sitter här och har lite ångest, har varit mammaledig i nästan 1,5 år och imorgon börjar jag jobba igen och m2b ska skola in sonen på dagis Vet att det kommer bli jättebra men det känns jobbigt att han ska vara med någon annan hela dagarna.
2e advent skrev 2008-08-09 13:55:32 följande:
Tja,
Jag hittade denna sida för bridal jackets:
www.wed-shopping.com/display.php3?&n=3&subkategoriaid=&kategoriaid=8&wed=&sort=&dz=
Många fina alternativ, är det någon som beställt därifrån?
Bra / dåligt?
Ska försöka ta tag i det här med inbjudningskorten nu så fort som möjligt, men min sambo fyller 30 i helgen så det är massa annat och stå i just nu.
Har ännu inte heller nån bokat vf vilket börjar kännas lite stressigt. Pratade med henne för några veckor sen och sen skulle hon höra av sig efter semestern men har ännu inte gjort det.