Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vi ska trä/linda silverband runt inbjudan bara. Inte så mycket men just nu är sambon borta så jag får göra allt detta själv. Fast jag gillar att pyssla så
Å så kul med egendesignade stämplar
Ja, hur ska stämplarna se ut?
Nu smiter jag från högen med arbete och försöker se upptagen ut... Jag vill vara ledig...
Vi har hämtat våra ringar och jag är så sugen att få använda min. Min M2B har fått för sig att det betyder otur om jag sätter den på mig och han är i Afghanistan så jag vågar inte riskera nåt. Istället tar jag av min förlovningsring och sätter ihop den med vigselringen och beundrar den.
Funderar på om jag ska baka chokladtryffelkakor till festen. Har ett jätte bra recept hemma. Dessutom vill jag spara pengar. Vi vill köpa hus...
När jag väl bröjat tala kan jag inte hålla tyst. Vr hos en kompis igår som har en 6 veckors liten baby hemma. Jag blev så sugen, det riktigt drog i äggstockarna... Vill starta produktionen snart.... Men får väl vänta ett tag.... Men, oj vad underbar hon var.
Ok nu ligger bild i galleriet på "the stämpel"
Chokladtryffelkakor låter mumsigt värre!!! *slurp*
Ja visst är det jobbigt när man får såna "sug" i äggstockarna!!!
Nåja snart börjar bebisfabriken!!!
Coolt med egen stämpel, var har ni tänkt använda den?
Vi ska också börja med bebisfabriken kring bröllopet. Hoppas verkligen vi kan få barn, man vet ju aldrig.
Tryffelkakorna tänkte jag ha som efterrätt. Ska bli bra att bjuda på och enkla att göra...
hej tänkte hoppa in och säga hej hej :) vi gifter oss den 6 december 08 =) hihi nästan snart=)
Räknas 14 feb med här?
6 dec är väl ändå snart.
14 feb räknas också som vinter. det finns fler som gifter sig då i denna tråd.
Välkomna.
Hur går planerandet?
här går det så där har köpt ring klänning bokat för vigsel och lokal bestämt mat... haha men de är väl det som de är får väl stressa sen i slutet istället :p