Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Hej,
Är helt ny medlem och vet inte riktigt hur det fungerar på sidan, men jag gör ett försök.
Blev lite inspirerad av BlendaSigne. Vet inte om du är från Dalarna eller om ni bara har planer på bröllop här. Själv är jag uppvuxen i Dalarna och även vi har haft tankarna på herrgården, men vet inte riktig. Vi är mest inne i funderandet och har inte heller bestämt när bröllopet ska bli. Vi funderar också på Fjällkyrkan i Sälen.
Att det blir på vintern är vi båda överens om då vi båda älskar mörkret, snön och alla levande ljus.
Det låter så mysigt att ni tänkt ha vigseln utomhus. Hur har ni sedan planerat festen?? Med catering?? Är jättenyfiken om man kanske kan få ett eller annat tips!!!
Ha det gott!!
Vinterflinga: Välkommen hit Kul med en till som kör på vinterbröllop.
I går var vi på tryckeriet och provtryckte. Allt blev såååå bra så nästa v ska allt tryckas. Sen blir det lite knep och knåp här hemma när vi ska sätta i silverband men det är bara kul
Min underbara klänning kom igår, beställd från milly. Den är sååå fin. Längtar tills jag får bära den Bilder finns i mitt galleri.
Ni som gifter er i vinter och ska ha uthomhusvigsel, hur lång vigsel kommer ni ha? Jag tänker på risken att frysa...
ingenjörsbruden: Jag beställde den i mitten av juni och fick den igår den 8 aug. Så ca 2 mån tog det. Den var lite försenad, vilken inte gjorde mig nåt då jag ändå var ute i så god tid. På sommaren har dom ju mer att göra oxå men annars ska leveranstiden vara 40 dagar
Ops, inte den 8 aug utan den 7 fick jag den ju
Å bal 1 gång/år, me tooo Är du ihop med en officer möjligen?
Jag tyckte verkligen om dina trycksaker, jättefina